Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/paokvsz

Київський метрополітен 14 листопада скасував рішення про закупівлю потягів Крюківського вагонобудівного заводу, повідомляє LIGA.net.

Заступник начальника метро Дмитро Пінчук пояснив це рішення тим, що завод не виконав вимоги, встановлені тендерною документацією.

Виробник не погоджується й наприкінці листопада звернувся до Господарського суду Києва з вимогою повернути йому контракт.

Вагони купують за гроші Європейського банку реконструкції та розвитку. Конкурс тривав із кінця 2020 року. Востаннє пропозиції учасників розглядали в березні 2023-го. Конкурентом українського заводу була чеська Skoda, але її пропозиція була на 37% дорожчою. КВБЗ очікував на рішення протягом п’яти місяців, і в серпні таки був визнаний переможцем.

Особливість цих поїздів — вони наскрізні, пасажири зможуть переходити між вагонами крізь герметичні стики.

Крюківський завод також планував продати вагони для Харківського метрополітену. Виробник нарікав, що тендерні вимоги зорієнтовані тільки на досвід роботи європейських виробників та європейські стандарти.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button