У Києві відкрили Дегтярівський шляхопровід. Що з ним не так?
ГО «Пасажири Києва» оцінили стан автомобільної, пішохідної та велосипедної частин мосту.
ГО «Пасажири Києва» оцінили стан автомобільної, пішохідної та велосипедної частин мосту.
У ГО «Пасажири Києва» розповіли, що сьогодні відбудеться відкриття Дегтярівського шляхопроводу, який закрили на реконструкцію у червні цього року. В організації оцінили якість робіт та помітили проблеми з безбарʼєрністю.
Загальну ширину шляхопроводу під час реконструкції збільшили з 28 до 40 метрів: це відбулось переважно завдяки розширенню автомобільної частини.
«Пасажири Києва» вважають, що розширення шляхопроводу, на яке виділили додаткові кошти, розраховане на майбутнє розширення самої вулиці Дегтярівської. В організації кажуть, що це наразі не має додаткової користі та навряд чи чи буде корисним у перспективі, адже збільшення пропускної здатності вулиці Дегтярівської обмежене іншими дорожніми вузлами.
Наразі покриття проїзної частини завершене майже повністю, за винятком одного з’їзду, але поки без фінішного шару.
Під час реконструкції додаткові зручності для пішоходів не додали. Короткі шляхи для переходу з вулиці Довженка, яка проходить під шляхопроводом, на вулицю Дегтярівську з додатковими сходами біля самого мосту відсутні, як і було до реконструкції.
Пішохідні доріжки поки не мають покриття, а є сумішшю будівельного сміття та бруду, тобто, порівняно з авточастиною, не є пріоритетом, вважають «Пасажири».
Розширення тротуарів дає можливість запровадити змішаний рух пішоходів та велосипедистів. Окремої велоінфраструктури на реконструйованій розв’язці не передбачено.
Трамвайні колії на шляхопроводі перебудували за сучасною технологією, що не є дешевою, але за якісного виконання досить довговічна, розповідають в організації.
З недоліків конструкції «Пасажири» виділили лише невикористання вібпропоглинальних накладок по боках рейок, що збільшує шум та з часом призведе до просідання і викривлення плит в місцях переїздів авто, як це вже ставалося на Борщагівці та лінії до метро Лісова.
Ще одна проблема – це трамвайні зупинки у рівень із землею. Спеціальні платформи не передбачили, як цього вимагають державні будівельні норми.
Тролейбусна контактна мережа на шляхопроводі поки не змонтована, але значних змін не планують. В організації зауважили, що розстановлення нових опор не розраховане на відновлення службового розвороту в південній частині.
Також не передбачено покращення транспортно-пересадкового вузла, адже зупинки трамваїв, автобусів та тролейбусів залишаються так само далеко одна від одної.
Нагадаємо, у вересні під час реконструкції шляхопроводу на Шулявці обвалилась конструкція.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті