Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Kari Shea, Edgar Torabyan / Unsplash

Google почав відключати сторонні файли кукі: поки що для частини користувачів, але цьогоріч палнують переходити на іншу систему збирання даних, Privacy Sandbox, повідомляє Engadget.

Кукі, або коржики, — це дані, які зберігає пошукова система, щоб відстежувати поведінку користувача в мережі та формувати відповідні рекламні запити. Збирання інформації про користувача, звичайно, викликає побоювання щодо захисту приватності. Приблизно п’ять років тому було запроваджено регуляції в інтернеті, які вимагають від сайтів питати дозволу на використання кукі — це ті нав’язливі вікна, які вигулькують щоразу, як ви заходите на сайт.

Основні кукі належать сайту, який відкрив користувач, сторонні — створюються і використовуються іншими сайтами. 

Від четвертого січня Google відключив кукі для одного проценту випадково обраних користувачів браузера Chrome — це приблизно 30 мільйонів осіб. До середини цього року планують відключити коржики для всіх користувачів «Хрому».

Оскільки відключення кукі може порушити роботу деяких сайтів, які не адаптовані до змін, користувач може вручну ввімкнути кукі назад — натинувши на іконку з оком на панелі браузера.

Privacy Sandbox, «Пісочниця», покликана стати альтернативою кукі. Вона розподіляє користувачів по групах відповідно до їхніх інтересів, на основі їхньої нещодавньої активності в інтернеті, і рекламодавці можуть використовувати цю інформацію.

Передбачається, що ця система буде менш інвазивною, ніж файли кукі: збирання та обробка даних відбуваються на пристрої. Зберігатимуть дані протягом трьох тижнів.

Регулятори, однак, прагнуть переконатися, що нова система не надасть Google несправедливої переваги в просуванні власної реклами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button