Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Unsplash

Марі Кондо, популярна експертка з боротьби з безладом, почала сама продавати речі для дому, а підтримання порядку перетворилось на цілий бізнес, розповідає автор ютуб-каналу Future Proof Леві Хілдербренд.

Ми настільки ж залежні від викидання речей, наскільки ми залежні від їх купівлі, каже Леві. Причиною цьому, ймовірно, є складні часи у минулому, а для українців й у теперішньому. Брак навіть найпростіших речей викликав страх, який зараз змушує нас бездумно купувати речі.

Марі Кондо. Фото: KonMari

З розвитком соцмереж та онлайн-платформ особливо популярною темою стала боротьба з безладом – однією з найвідоміших експерток у цій сфері стала Марі Кондо. Її книга «Мистецтво прибирання, яке змінить вас назавжди», що вийшла друком у 2014 році, стала надзвичайно популярною, а у 2019 Марі взяла участь у проєкті «Tidying up» від Netflix. Її метод полягає у тому, щоб оточувати себе тільки тими речами, які приносять радість, та організовувати свій простір так, щоб створити якомога більше вільного місця.

Книга Марі Кондо. Фото: KonMari

Згодом боротьба з безладом стала більше схожою на бізнес, каже Леві, а інфлюенсери почали створювати контент, якого від них очікують глядачі, щоб не втрачати аудиторію. Ледве не у кожного творця, що розповідає про організацію простору, є своя книга, курс або інші товари, продаж яких приносить їм дохід. Наприклад, та ж Марі Кондо почала продавати одяг та товари для дому – лампа у формі хліба на її сайті коштує 115 доларів, що складає понад чотири тисячі гривень.

Леві вважає, що боротьба з безладом та організація простору є черговим «пунктиком» сучасного покоління. Тиск організованості й порядку спонукає людей підлаштовуватись під тренди, купуючи безліч непотрібних речей та викидаючи «непотрібні». Зараз безлад навіть стає популярним – творці контенту знімають свої неприбрані помешкання, щоб показати глядачам, що відсутність ідеального порядку – це нормально.

«Коли ми викидаємо якусь річ, ми повинні замінити її чимось новим, чи не так? І якщо ви купуєте чи викидаєте все більше речей тільки тому, що хтось вам так сказав, весь сенс ідеї втрачається – ви застрягли в маховику капіталізму», – підсумовує автор каналу.

Нагадаємо, «Хмарочос» розповів, як змінився попит на нове житло під час війни.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button