Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Середньодобовий пасажиропотік на синій гілці київського метро скоротився майже на 22% після закриття перегону між станціями «Деміївська» на «Либідська». Про це йдеться у відповіді метрополітену на запит видання Телеграф.

Так, до аварії в тунелі пасажиропотік на цій одній гілці становив у середньому 210 тисяч пасажирів на добу, а після — зменшився до 165 тисяч пасажирів.

Водночас на ці цифри може впливати падіння пасажиропотоку в період новорічних свят. Як свідчать щотижневі звіти метрополітену, у тиждень перед аварією все метро перевозило 685 тисяч пасажирів на добу, після аварії — 657 тисяч, а у перший тиждень нового року цей показник знизився до 428 тисяч.

Рух синьої гілки від станції «Либідська» до «Теремків» зупинили восьмого грудня через підтоплення. Від 13 грудня курсують поїзди між «Теремками» і «Деміївською», але з більшими інтервалами — 13 та 17 хвилин. Від Теремків ходять додаткові автобуси та тролейбуси.

Оскільки багато жителів Голосіївського району вимушені робити більше пересадок, а дієвої системи проїзних у Києві не передбачено, «зайві» поїздки на маршрутах 2м, 60, 43к повертаються на картку. Наприклад, якщо скористатися автобусом №2м із Теремків до Либідської, а потім доїхати у центр на метро, то одна з двох витрачених поїздок повернеться на карту. Щоб компенсація спрацювала, час у дорозі не має перевищувати дві години.

За даними ГО «Пасажири Києва», закриття частини синьої гілки збільшило навантаження на громадський транспорт, але переважно у районах, де метро працює.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button