В Індії збудували частину автомагістралі з промислових відходів
Дорожнє покриття, виконане зі сталеливарних відходів, більш економічно вигідне, адже служить довше.
Дорожнє покриття, виконане зі сталеливарних відходів, більш економічно вигідне, адже служить довше.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Індії відкрили ділянку автомагістралі, збудовану з відходів сталеливарної промисловості, повідомляє Financial Express.
Технологію, яка дає друге життя промисловим відходам, розробив індійський Центральний дорожній науково-дослідний інститут. Сатіш Пандей, головний науковий співробітник, розповів, що дорожнє покриття, виконане матеріалу, що має на 28% меншу товщину, ніж звичайні дороги з бітумним покриттям, та на 32% більш економічно вигідне, адже служить довше.
Наразі вже збудована ділянка на чотири смуги довжиною один кілометр – вона простягається на трасі між Мумбаєм та Гоа. Під час будівництва було перероблено близько 80 тисяч тонн сталевого шлаку – такий матеріал має краще властивості, ніж природні компоненти, та був використаний у всіх шарах дорожнього покриття.
Доктор Маноранджан Паріда, голова науково-дослідного інституту, розповів, що наразі на державному рівні розробляють рекомендації щодо перероблення сталевих шлаків для будівництва доріг. Інститут, спільно з металургійними підприємствами, вже успішно використав цю технологію у різних штатах Індії.
Нагадаємо, у Загребі збудували велодоріжку з «екоасфальту».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті