Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/readeatcom

Книгарня Readeat використовує ChatGPT для додавання книжок на сайт і написання анотацій. Письменники та читачі помітили у цих описах чимало фактичних помилок, повідомляє Читомо.

Так, дитяча письменниця Олександра Орлова дивується, звідки штучний інтелект взяв нібито її цитату «Багатство ніжно ретушує світ, заряджаючи все позитивом». Слава Світова знайшла в описі своєї книги таку цитату: «Дівчата з гордістю прикрашають своє волосся українськими віночками з квітів, звичайні хлопці стають героями! Дехто вперше повірив у Бога…»

«Коли факти з біографії авторів та авторок перекручуються або подаються неточно, коли цитати генеруються за допомогою ШІ і ставляться як такі, що репрезентують автора чи авторку, для мене це найперше про неповагу, а друге — про негативний вплив на репутацію авторки та автора», — вважає Слава Світова. 

У Readeat повідомили, що вирішили використовувати ChatGPT для наповнення сайту, бо запускали його у стислі терміни.

«Ми працюємо над виправленням таких технічних помилок і радо приймаємо пропозиції та зауваження щодо покращень», — розповіла представниця книгарні Анастасія Стрельнікова та запропонувала читачам надсилати зауваження на пошту книгарні.

У серпні в твіттері повідомляли, що Readeat пропонувала чотири гривні за опис однієї книжки для сайту при нормі 100 анотацій за день.

Книгарню Readeat відкрили у серпні 2023 року на вулиці Антоновича в Києві. Її співзасновник — Дмитро Феліксов, гендиректор Concert.ua. Власник маркетингової агенції Fedoriv Андрій Федорів рекламував цей проєкт заявою про те, що українці не читають і не купують книжки, й тому немає хороших книгарень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button