Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/readeatcom

Книгарня Readeat використовує ChatGPT для додавання книжок на сайт і написання анотацій. Письменники та читачі помітили у цих описах чимало фактичних помилок, повідомляє Читомо.

Так, дитяча письменниця Олександра Орлова дивується, звідки штучний інтелект взяв нібито її цитату «Багатство ніжно ретушує світ, заряджаючи все позитивом». Слава Світова знайшла в описі своєї книги таку цитату: «Дівчата з гордістю прикрашають своє волосся українськими віночками з квітів, звичайні хлопці стають героями! Дехто вперше повірив у Бога…»

«Коли факти з біографії авторів та авторок перекручуються або подаються неточно, коли цитати генеруються за допомогою ШІ і ставляться як такі, що репрезентують автора чи авторку, для мене це найперше про неповагу, а друге — про негативний вплив на репутацію авторки та автора», — вважає Слава Світова. 

У Readeat повідомили, що вирішили використовувати ChatGPT для наповнення сайту, бо запускали його у стислі терміни.

«Ми працюємо над виправленням таких технічних помилок і радо приймаємо пропозиції та зауваження щодо покращень», — розповіла представниця книгарні Анастасія Стрельнікова та запропонувала читачам надсилати зауваження на пошту книгарні.

У серпні в твіттері повідомляли, що Readeat пропонувала чотири гривні за опис однієї книжки для сайту при нормі 100 анотацій за день.

Книгарню Readeat відкрили у серпні 2023 року на вулиці Антоновича в Києві. Її співзасновник — Дмитро Феліксов, гендиректор Concert.ua. Власник маркетингової агенції Fedoriv Андрій Федорів рекламував цей проєкт заявою про те, що українці не читають і не купують книжки, й тому немає хороших книгарень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button