Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Тимчасова контрольна комісія Київради пропонуватиме зупинити всі будівельні роботи поблизу аварійної ділянки метро між станціями «Либідська» та «Деміївська», повідомив міський депутат Тарас Козак.

«Будемо розбиратися, що сприяло прискоренню руйнування тунелю. Чи має до цього відношення будівництво багатоповерхівки в кількох десятках метрів біля місця аварії? Готуємо звернення про зупинку всіх будівельних робіт біля аварійної ділянки», — написав він.

Водночас депутат відмовився уточнювати адресу будинку, про який згадує.

Він описав обставини, за яких сталася розгерметизація тунелю. «Деміївська» — єдина станція, розташована на сильно зволожених ґрунтах. Її бажано було будувати значно глибше. Проблеми було закладено вже під час проєктування.

Під час прокладання тунелю сталася аварія зі спеціальним прохідним щитом, який замовляли за кордоном. Загинули люди, щит було втрачено. Тунель добудовували вручну.

Вода почала просочуватися в тунель вже за кілька місяців після відкриття у 2010-му. При цьому підрядник дав лише один рік гарантії на експлуатацію тунелю. Ситуація різко погіршилася у листопаді 2023-го, з водою почав потрапляти пісок, після чого перегін негайно закрили. Зараз на аварійній ділянці демонтовано колії.

Зараз тунель посилено тимчасовими риштуваннями. Фото: пресслужба КМДА

За словами Козака, відновити рух тунелем планують на початку червня. Скільки коштуватиме ремонт, поки що невідомо, як і те, чиїм коштом його проводитимуть.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button