Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26884 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Yu Kato / Unsplash

У липні в Сеулі запустять безпілотні автобуси на вранішні рейси, повідомляє The Korea Times з посиланням на муніципалітет.

Такі автобуси курсуватимуть із 3:30 ранку, за пів години до перших рейсів звичайних автобусів.

Фото: seoul.go.kr

У столиці Південної Кореї є нестача водіїв громадського транспорту, й особливо мало людей хочуть брати нічні зміни.

Водночас ранні рейси потрібні прибиральникам вулиць, офісним охоронцям тощо. Пасажири, які користуються ранніми рейсами, зазвичай витрачають на дорогу понад годину. Автобуси на маршрутах, які сполучають околиці Сеула з центральними районами, часто переповнені. Вже з четвертої ранку в 10-мільйонному місті утворюються затори на головних магістралях.

Перший безпілотний автобус запустять на маршруті №160, який сполучає станції Добонгсан і Йондунпо. Він вважається одним із найбільш заповнюваних у ранкові години. На світанку в нього сідають понад 50 пасажирів.

Перед запуском безпілотного автобуса на вулицях за маршрутом адаптують дорожні знаки.

Читайте також: У Південній Кореї робот убив людину, переплутавши з овочами

У листопаді в Сеулі запустили нічний безпілотний автобус, який починає курсувати з 23:30.

Фото: seoul.go.kr

Нагадаємо, у Норвегії вирішили боротися з нестачею водіїв автобусів, спростивши отримання такої роботи українцям.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button