Українець створив петицію до Spotify з проханням прибрати росіян із рекомендацій
Петиція вже зібрала 1680 вподобань, а користувачі залишили численні коментарі з подяками за створення такого звернення.
Петиція вже зібрала 1680 вподобань, а користувачі залишили численні коментарі з подяками за створення такого звернення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
29 січня користувач стрімінгового сервісу Spotify oleks_ukr опублікував на платформі спільноти петицію із проханням прибрати із рекомендацій українців музику російських виконавців.
Автор петиції нагадує, що імперіалістична війна Росії проти України травмувала мільйони українців, а також глибоко вплинула на ставлення українців до російської мови та культури. Попри це, Spotify досі продовжує пропонувати українським користувачам російську музика – незалежно від того, слухала людина таку музику раніше, чи ні. Для багатьох українців це стає тригером та нагадує про страждання, які росіяни завдають нашій країні, каже автор.
Петиція пропонує три шляхи розвʼязання цієї проблеми:
Петиція вже зібрала 1680 вподобань, а користувачі залишили численні коментарі з подяками за створення такого звернення. Один з користувачів написав, що щотижня витрачає 15-20 хвилин на те, щоб прибрати російських виконавців з плейлиста Discover Weekly – персоналізованої підбірки, яку Spotify створює для кожного користувача. Інший слухач Spotify розповів, що протягом місяця його плейлисти Discover Weekly та Release Radar були наповнені російською музикою на 80%, хоча у цей час він слухав переважно українську музику.
Нещодавно маркетингова агенція Top Lead порахувала, що за 2023 рік українці, слухаючи та переглядаючи російський контент, принесли росіянам 81,6 мільйона доларів доходу – з них пʼять мільйонів було сплачено у бюджет РФ. За ці кошти російська армія може придбати близько 10 000 FPV-дронів.
Нагадаємо, нещодавно НАЗК внесло виробника крабових паличок Vici до списку спонсорів війни.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті