Coca-Cola випустить напої у «голих» пляшках без етикеток
Щороку Coca-Cola продає 100 мільярдів напоїв в одноразових пляшках.
Щороку Coca-Cola продає 100 мільярдів напоїв в одноразових пляшках.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Coca-Cola деякий час продаватиме у Великій Британії газований напій Sprite у пластикових пляшках без етикеток, повідомляє пресслужба компанії.
Натомість на «голих» пляшках будуть рельєфні логотип і написи, а також інформація про продукт, нанесена лазерним гравіюванням. Кольору на пляшці не буде взагалі.
Пояснюють, що це дозволить спростити процес переробки використаного пластику.
Як і багато інших виробників напоїв у пластиковому пакуванні, Coca-Cola також прикріплює кришечки до пляшок, аби ті не губилися і не опинялися у смітнику.
Оскільки в суспільстві існує запит на екологічну продукцію, компанії включили цей запит у свої бізнес-стратегії. Особливо активно займаються грінвошингом великі корпорації, які несуть відповідальність за великі обсяги відходів.
Щороку Coca-Cola продає 100 мільярдів напоїв в одноразових пляшках. Попри заяви про те, що пакування на 100% придатне до переробки, велика кількість цього пластику опиняється на звалищах та у водоймах. За даними Грінпісу, волонтери найчастіше знаходять саме пакування Coca-Cola серед пластикових відходів.
За десятиліття діяльності на ринку великих виробників бутильованої води та солодких газованих напоїв люди стали значно менше пити води з-під крану, або міських бюветів. Упереджене ставлення до водопровідної води існує навіть там, де її якість хороша.
Водночас позбавлення пакування від зайвих елементів може зменшити кількість відходів. Так, деякі європейські супермаркети перейшли на лазерне гравіювання органічних продуктів замість використання пластикових наліпок.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті