Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: @ponchykboy/Instagram

Засновники служби доставки заморожених продуктів «Гудфуд Вдома» запустили маркетплейс «Вдома», який доставлятиме заморожені страви з відомих закладів. До сервісу вже доєднались «Китайський Привіт», Musafir та Ponchyk Boy, повідомляє Forbes.

Засновник проєкту Олександр Гудков розповів, що ключова ідея «Вдома» – обʼєднати найлегендарніші ресторани, і зробити їх страви доступними всій Україні. Маркетплейс розпочав роботу 30 січня і до нього вже доєднались ресторани «Китайський Привіт», Musafir, «Гімалаї», Meatbusters, Ponchyk Boy, Pasteis de Kyiv та близько 20 партнерів. 

Фото: @china.hi/Instagram
Фото: @musafirkyiv/Instagram

До кінця року до проєкту хочуть залучити 100 ресторанів і ще 50-60 виробників. Гудков розповів, що інвестицій в маркетплейс не було, адже вся інфраструктура була побудована ще з часів «Гудфуд вдома». Основними вкладеннями у проєкт стали маркетинг і сервіс – вони вже себе окуповують, каже Олександр. Наразі «Вдома» приймає близько 100 замовлень на день – поки доставка доступна у Києві, Львові та Дніпрі, але протягом лютого запрацює по всій Україні. 

Сервіс доставки сучасних заморожених страв «Гудфуд Вдома» заснували три роки тому Олександр, Юлія та Олена Гудкови. Виробництво із сучасним обладнанням знаходиться в Києві, а розподільчі склади розташовані в Києві, Львові та Дніпрі – їх використовуються як хаби для доставки. 

Нагадаємо, «Хмарочос» розповів, як в Україні розвивається бізнес доставки продуктів.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button