Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Anatol Rurac / Unsplash

Німецький Гамбург і Київ підписали меморандум про співпрацю у сфері транспорту та трансформації мобільності, повідомляє КМДА.

Документ, укладений між київським Центром організації дорожнього руху і Гамбурзьким транспортним союзом, передбачає обмін практичним досвідом і напрацюваннями:

  • планування сталої міської мобільності;
  • розробка міської стратегії пішохідного та велосипедного руху;
  • поліпшення роботи громадського транспорту;
  • планування та регулювання дорожнього руху, зокрема пріоритизація громадського транспорту у світлофорному регулюванні;
  • цифровізація управління маршрутами.

«Іронічно, звісно, що при цьому за частиною з цих напрямків у Києва вже є певні напрацювання, які не реалізовуються в житті і лишаються на папері», — коментує компанія ПроМобільність.

ПроМобільність розробляє транспортні моделі, які допомагають передбачити, як зміниться рух транспорту за різних сценаріїв. Зокрема, у 2015 році створили транспортну модель Києва.

У компанії висловлюють надію, що допомога німецьких колег дещо більше мотивуватиме київських посадовців краще розподіляти транспортні пріоритети та, головне, втілювати розроблені плани.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button