Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Вигляд сходів наприкінця січня. Фото: Хмарочос
«Міграція» плитки у лютому. Фото: Пасажири Києва/Telegram

Підземний перехід біля метро «Шулявська», який у 2023 році реконструювали за 34 мільйони гривень, осипається – тактильна плитка відвалюється, а розмітка на сходах стерлась у перші ж дні.

Під час реконструкції у переході демонтували глазуровану плитку зі стін та встановили нову – на підлозі та стелі, відремонтували сходи, встановили захисні дашки на кожному виході та додали тактильну плитку. На трьох виходах встановили ліфти, а на одному – підіймач для колісних крісел.

Так сходи виглядали наприкінці грудня. Фото: Хмарочос
Такий вигляд вони мають зараз.

Ще наприкінці грудня, коли основні роботи тільки завершили, в переході почала стиратись жовта попереджувальна розмітка на сходах. Тактильна плитка не всюди викладена рівно, а в деяких місцях просто відвалилась – зокрема там, де використовували поліуретанову плитку.

Фото: Пасажири Києва/Telegram
Фото: Хмарочос

Жоден з трьох встановлених ліфтів наразі не працює – на них висить табличка з повідомленням про те, що ліфти проходять сертифікацію, повідомляють «Пасажири Києва». Оскільки ліфти не працюють, у їх проходах почалась стихійна торгівля – продавці сідають біля входу.

Фото: Пасажири Києва/Telegram

Раніше «Пасажири Києва» розповіли, що, на їх думку, за ці гроші можна було побудувати 10 світлофорних обʼєктів на найбільш небезпечних нерегульованих перехрестях міста або продублювати наземними переходами 10 перехресть із підземними.

Нагадаємо, ремонт підземного переходу на станції «Святошин» осипається – його ремонтували лише кілька років тому.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button