Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23566 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Борис Корпусенко/Вечірній Київ

У 2024 році в Києві облаштують 765 понижень на пішохідних переходах – так відповів міський голова Віталій Кличко на петицію з вимогою спрямувати бюджет міста на безбарʼєрність та безпеку дорожнього руху.

Мер міста додав, що цьогоріч планують облаштувати переходи з тактильною навігацією, а також 13 підвищених наземних пішохідних переходів та пʼять інклюзивних перехресть. Окрім цього, переходи продовжать оснащувати пристроями звукового сповіщення для осіб з вадами зору на наявних та новозбудованих світлофорних об’єктах.

Також, в межах видатків загального фонду бюджету міста Києва передбачено:

  • облаштування 20 безбар’єрних підходів до соціально важливих об’єктів
  • облаштування 20 кільцевих розв’язок малого радіусу
  • розробка 40 схем організації дорожнього руху
  • будівництво девʼяти та проєктування будівництва 11 світлофорних об’єктів
  • реконструкція чотирьох та проєктування з реконструкції шести світлофорних об’єктів
  • поточний ремонт 514,5 тисяч м2 покриття балансових вулиць

Кличко розповів, що місто продовжить облаштовувати безбарʼєрний простір на станціях київського метрополітену та мережі громадського транспорту. Мер також пообіцяв оновити рухомий склад транспортними засобами, що враховують потреби маломобільних груп населення, а також додав, що під час реконструкції та будівництва транспортної інфраструктури дотримуються стандартів доступності для маломобільних груп. Цікаво, що під час нещодавньої реконструкції Дегтярівського шляхопроводу облаштували нові трамвайні зупинки, проте не передбачили підвищень для людей на кріслах колісних, порушивши будівельні норми.

Автор петиції, голова ГО «Пасажири Києва» Олександр Рак, у своєму зверненні також закликав провести реконструкцію трамвайних та тролейбусних шляхів, розпочати будівництво нових маршрутів та розширити мережу велодоріжок. У петиції були зазначені конкретні проєкти, зокрема ремонт трамвайної колії на вулиці Глибочицькій, а також їх вартість, проте міський голова не відповів, чи спрямують кошти саме на ці обʼєкти. У підсумку, Віталій Кличко пообіцяв, що КМДА «вживатиме заходів згідно з бюджетними призначеннями».

Нагадаємо, київські інспектори з паркування взялися за евакуацію автівок із велодоріжок.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button