Євроколію до Львова будуватимуть уже цього року. Але вона не доходитиме до вокзалу
Раніше розглядали можливість тягнути колію європейського стандарту до залізничного вокзалу Львова.
Раніше розглядали можливість тягнути колію європейського стандарту до залізничного вокзалу Львова.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Цьогоріч почнеться будівництво євроколії від кордону з Польщею до Львова, повідомив віцепрем’єр із відновлення, міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков на форумі «Україна. Рік 2024».
Колію європейської ширини 1435 мм вирішили прокладати від Мостиськ до залізничної станції Скнилів, на околиці міста, неподалік аеропорту. Раніше розглядали можливість тягнути її до залізничного вокзалу. Однак зупинилися на проєкті облаштування міжнародного залізничного хабу саме на станції Скнилів.
«Для розбудови хабу обрали саме її, щоб уникнути перевантаження станції “Львів”, через яку прямують більшість внутрішньодержавних поїздів», — пояснює начальник Львівської ОВА Максим Козицький.
Реконструювати 73 кілометри залізничної ділянки допоможе Агентство США з міжнародного розвитку USAID.
Україні не вдалося залучити кошти за програмою ЄС Connecting Europe Facility (CEF) для будівництва залізничної ділянки Мостиська – Скнилів від державного кордону з Польщею до Львова.
Як уточнив голова правління Укрзалізниці Євген Лященко, гроші планували отримати за програмою Connecting Europe Facility (CEF), однак це не вдалося. USAID готове профінансувати 50% проєкту й зараз вивчає документацію.
Наразі вже є техніко-економічне обґрунтування та проєктно-кошторисна документація. Проєкт проходить оцінку впливу на довкілля. Паралельно триває обговорення з інвесторами щодо наступних етапів реалізації проєкту.
Колію будуть використовувати для вантажних та пасажирських перевезень між Україною та країнами Євросоюзу.
Торік Єврокомісія опублікувала концепцію сполучення євроколіями українських міст із польським Краковом, румунськими Яссами та молдовським Кишиневом.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті