Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23587 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Київавтодор відреагував на розслідування журналістів проєкту «Наші гроші» щодо завищеного кошторису Дегтярівського шляхопроводу. При цьому поліція також вважає, що будматеріали купували за завищеними цінами.

У Київавтодорі відповідають, що кошторис отримав позитивний відгук експертів, коли розроблявся проєкт, а ще підрядник «Росдорстрой» запропонував найнижчу ціну на тендері.

Комунальна корпорація також посилається на моніторинг ринкових цін від «Національного інституту розвитку інфраструктури».

«Наші гроші» окремо пояснювали цей момент на прикладі асфальту: так, вартість у кошторисі справді формально відповідала цінами, зафіксованим цим інститутом. Однак виявилось, що для моніторингу цін на асфальт у той період у Київській області дані подавало лише приватне підприємство «Київшляхбуд», яке входить у ту саму групу «Ростдорстрой».

Нагадаємо, будівництво Дегтярівського шляховпроводу, згідно з кошторисом, обійшлося у 920 мільйонів гривень.

Шляхопровід на перетині вулиць Дегтярівської, Теліги та Довженка, збудований 1963 року, був аварійним. Місто вирішило розібрати міст та будувати на його місці новий. Наприкінці вересня під час монтажу обвалилися сім балок.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button