Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Артдиректор White Studio Design Олег Білий створив айдентику для Житнього ринку Києва.

Його надихнула ініціатива шефкухаря Євгена Клопотенка з ревіталізації цього простору.

Олег Білий та його агенція розробляли бренди українських міст і територій. Дизайнер зауважує, що свого часу нове пакування для Дрогобицької солеварні стало стартом для врятування цієї памятки індустріальної архітектури.

15 квітня відбудеться аукціон на оренду Житнього ринку. Від орендаря очікують капатільного ремонту власним коштом. Функція ринку має бути збережена. Договір укладається на 15 років.

Попередній аукціон з п’ятиденним терміном подання заявок скасували. Новий аукціон має максимальний термін — 25 днів.

Клопотенко повідомив, що проводить зустрічи з юристами, які готують всі необхідні для аукціону документи, а також із потенційними партнерами.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button