Дизайнер запропонував айдентику для Житнього ринку
15 квітня відбудеться аукціон на оренду Житнього ринку.
15 квітня відбудеться аукціон на оренду Житнього ринку.
Артдиректор White Studio Design Олег Білий створив айдентику для Житнього ринку Києва.
Його надихнула ініціатива шефкухаря Євгена Клопотенка з ревіталізації цього простору.
Олег Білий та його агенція розробляли бренди українських міст і територій. Дизайнер зауважує, що свого часу нове пакування для Дрогобицької солеварні стало стартом для врятування цієї памятки індустріальної архітектури.
15 квітня відбудеться аукціон на оренду Житнього ринку. Від орендаря очікують капатільного ремонту власним коштом. Функція ринку має бути збережена. Договір укладається на 15 років.
Попередній аукціон з п’ятиденним терміном подання заявок скасували. Новий аукціон має максимальний термін — 25 днів.
Клопотенко повідомив, що проводить зустрічи з юристами, які готують всі необхідні для аукціону документи, а також із потенційними партнерами.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 43 днів. За цей час ми опублікували 27026 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті