Реклама азартних ігор у метро незаконна. Чому ж її там так багато?
Казино і букмекери рекламують себе як спонсорів спорту, радіопрограм чи відеоблогів.
Казино і букмекери рекламують себе як спонсорів спорту, радіопрограм чи відеоблогів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 276 днів. За цей час ми опублікували 23483 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Українське законодавство забороняє рекламу азартних ігор у громадському транспорті та в метрополітені, однак казино та букмекери все одно активно рекламуються, йдеться у матеріалі ЕП.
Поверхні київського метро рясно заклеєні рекламою азартних ігор, така реклама транслюється й з екранів. Казино і букмекери рекламують себе як спонсорів спорту, радіопрограм чи відеоблогів. Проте, як пояснює юрист ІМІ Володимир Зеленчук, за законом спонсорство є різновидом непрямої реклами, тому теж вважається рекламою.
При цьому адміністрація метрополітену за рекламу не відповідає. Площі у вагонах та на станціях здає в оренду КП «Київреклама». Гроші міський бюджет отримує не за розміщену рекламу, а лише за оренду площ, і скільки недоотримує — невідомо. Від ідеї продавати рекламу в метро на Prozorro столичні чиновники відмовилися.
Читайте також: Чому в київському метро так багато реклами і чи достатньо заробляє на цьому місто
За останні п’ять місяців Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей отримала 34 звернення щодо правил розміщення реклами. Але санкції застосували лише один раз — оштрафували волинську газети за рекламу казино без ліцензії. Загалом Комісія може виписувати штрафи до 2,13 мільйона гривень.
Після публікації ЕП Комісія повідомила журналістам, що почала перевірку реклами в метро Києва.
Загалом зросла частка зовнішньої реклами азартних ігор. Видання пояснює це тим, що після початку великої війни рекламний ринок спорожнів, і гральний бізнес зайняв нішу.
Онлайн-казино та букмекери продовжують вкладати кошти в просування і платять у два-три рази вищу ціну за ринкову як премію за репутаційні ризики для рекламного майданчика. Так само роблять виробники алкоголю і тютюну.
Торік обіг грального бізнесу становив 12-15 мільярдів гривень на місяць. Тобто, українці щодня витрачали в онлайн-казино близько 400 мільйонів гривень.
Азартні ігри в Україні довший час були заборонені, як і їх реклама: від 2009 року після пожежі в одному з гральних клубів у Дніпрі, коли загинуло дев’ятеро людей. Та в серпні 2020 року гральний бізнес було легалізовано.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті