Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 276 днів. За цей час ми опублікували 23483 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Українське законодавство забороняє рекламу азартних ігор у громадському транспорті та в метрополітені, однак казино та букмекери все одно активно рекламуються, йдеться у матеріалі ЕП.

Закон «Про рекламу»

Поверхні київського метро рясно заклеєні рекламою азартних ігор, така реклама транслюється й з екранів. Казино і букмекери рекламують себе як спонсорів спорту, радіопрограм чи відеоблогів. Проте, як пояснює юрист ІМІ Володимир Зеленчук, за законом спонсорство є різновидом непрямої реклами, тому теж вважається рекламою.

При цьому адміністрація метрополітену за рекламу не відповідає. Площі у вагонах та на станціях здає в оренду КП «Київреклама». Гроші міський бюджет отримує не за розміщену рекламу, а лише за оренду площ, і скільки недоотримує — невідомо. Від ідеї продавати рекламу в метро на Prozorro столичні чиновники відмовилися.

Читайте також: Чому в київському метро так багато реклами і чи достатньо заробляє на цьому місто

За останні п’ять місяців Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей отримала 34 звернення щодо правил розміщення реклами. Але санкції застосували лише один раз — оштрафували волинську газети за рекламу казино без ліцензії. Загалом Комісія може виписувати штрафи до 2,13 мільйона гривень.

Після публікації ЕП Комісія повідомила журналістам, що почала перевірку реклами в метро Києва.

Фото: ЕП

Загалом зросла частка зовнішньої реклами азартних ігор. Видання пояснює це тим, що після початку великої війни рекламний ринок спорожнів, і гральний бізнес зайняв нішу.

Онлайн-казино та букмекери продовжують вкладати кошти в просування і платять у два-три рази вищу ціну за ринкову як премію за репутаційні ризики для рекламного майданчика. Так само роблять виробники алкоголю і тютюну.

Торік обіг грального бізнесу становив 12-15 мільярдів гривень на місяць. Тобто, українці щодня витрачали в онлайн-казино близько 400 мільйонів гривень.

Азартні ігри в Україні довший час були заборонені, як і їх реклама: від 2009 року після пожежі в одному з гральних клубів у Дніпрі, коли загинуло дев’ятеро людей. Та в серпні 2020 року гральний бізнес було легалізовано.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button