Пасажири Києва: вулиці, де підвищили швидкість до 80 км/год, не пристосовані до цього
Жодна з цих вулиць не відповідає вимогам, схваленим Міністерством інфраструктури.
Жодна з цих вулиць не відповідає вимогам, схваленим Міністерством інфраструктури.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 140 днів. За цей час ми опублікували 25121 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Від сьогодні, першого квітня, на низці вулиць Києва підвищили дозволену швидкість до 80 км/год. Оскільки в Україні та Росії не штрафують за перевищення дозволеної швидкості на 20 км/год, то автомобіліст може безкарно їхати 100 км/год.
Такий швидкісний режим діятиме до першого листопада на таких ділянках:
Жодна з цих вулиць не відповідає вимогам, схваленим Міністерством інфраструктури у 2018 році, що дозволяли б підвищення швидкісного режиму до 80 км/год, стверджує ГО «Пасажири Києва».
31 березня разом із U-Cycle та Урбанрадою вони перевірили зазначені ділянки вулиць та дійшли висновку, що підвищення швидкості тут не допустиме.
Згідно з методологією, затвердженою Мінінфраструктури, підвищувати швидкість можна за виключним переліком факторів:
Практика збільшувати дозволену швидкість руху на деяких дорогах Києва існує в столиці з 2018 року. Тоді Київська міська рада затвердила перелік з 17 ділянок, де обмеження швидкості підвищуються до 80 км/год у період з першого квітня до першого листопада.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті