Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23563 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: The Village Україна

Укрзалізниця пропонує інтегрувати міський транспорт Києва та електрички Kyiv City Express у єдину систему зі спільною системою оплати.

«Кільце й решта залізничних маршрутів повʼязані. Логічно, що всіма ними управляє УЗ. Але в системі може бути багато операторів – для метро, трамвая чи маршрутки. Єдине, що має бути єдиний квиток», – пояснив Олександр Перцовський, голова пасажирського напряму Укрзалізниці.

Зараз УЗ починає розробку власної ІТ-системи для приміського напрямку, яка б могла підтримувати популярні в столиці платіжні інструменти. Зокрема, система повинна проводити спільні з Києвом взаєморозрахунки після користування пасажирами транспортною карткою чи застосунком для оплати проїзду.

«Бажано, щоби це працювало в обидва боки: щоб й людина десь у Фастові могла би придбати комплексний квиток – електричка + трамвай. Ми за те, щоби створити таку універсальну систему, щоб усі могли використовувати зручні для себе засоби оплати. Інтеграція вже частково працює, міська електричка приймає для оплати застосунок «Київ Цифровий». Звичайно, ми зацікавлені в розширенні співпраці», – зазначає Перцовський.

Другим кроком для обʼєднання транспорту в єдину систему має бути узгодження графіків. Синхронізована диспетчеризація зможе допомогти, наприклад, у випадку збою в роботі київського метро, коли потрібно затримати відправлення останньої електрички.

Третім кроком для інтеграції систем стануть безбарʼєрні пересадочні вузли, обладнані ліфтами, ескалаторами та пандусами. Працювати станції повинні за принципом «сухі ноги»: коли пасажири можуть пересісти з одного транспорту на інший за будь-якої погоди, навіть не намочивши ноги під час дощу.

Нещодавно «Хмарочос» розповідав, що після реконструкції Львівський вокзал стане інклюзивним і доступним для маломобільних груп населення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button