Єдиний квиток для Києва та області: УЗ хоче об’єднати міський та приміський транспорт
Також планують узгодити графіки транспорту та зробити інклюзивні пересадочні станції.
Також планують узгодити графіки транспорту та зробити інклюзивні пересадочні станції.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Укрзалізниця пропонує інтегрувати міський транспорт Києва та електрички Kyiv City Express у єдину систему зі спільною системою оплати.
«Кільце й решта залізничних маршрутів повʼязані. Логічно, що всіма ними управляє УЗ. Але в системі може бути багато операторів – для метро, трамвая чи маршрутки. Єдине, що має бути єдиний квиток», – пояснив Олександр Перцовський, голова пасажирського напряму Укрзалізниці.
Зараз УЗ починає розробку власної ІТ-системи для приміського напрямку, яка б могла підтримувати популярні в столиці платіжні інструменти. Зокрема, система повинна проводити спільні з Києвом взаєморозрахунки після користування пасажирами транспортною карткою чи застосунком для оплати проїзду.
«Бажано, щоби це працювало в обидва боки: щоб й людина десь у Фастові могла би придбати комплексний квиток – електричка + трамвай. Ми за те, щоби створити таку універсальну систему, щоб усі могли використовувати зручні для себе засоби оплати. Інтеграція вже частково працює, міська електричка приймає для оплати застосунок «Київ Цифровий». Звичайно, ми зацікавлені в розширенні співпраці», – зазначає Перцовський.
Другим кроком для обʼєднання транспорту в єдину систему має бути узгодження графіків. Синхронізована диспетчеризація зможе допомогти, наприклад, у випадку збою в роботі київського метро, коли потрібно затримати відправлення останньої електрички.
Третім кроком для інтеграції систем стануть безбарʼєрні пересадочні вузли, обладнані ліфтами, ескалаторами та пандусами. Працювати станції повинні за принципом «сухі ноги»: коли пасажири можуть пересісти з одного транспорту на інший за будь-якої погоди, навіть не намочивши ноги під час дощу.
Нещодавно «Хмарочос» розповідав, що після реконструкції Львівський вокзал стане інклюзивним і доступним для маломобільних груп населення.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті