Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 51 днів. За цей час ми опублікували 27085 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: The Village Україна

Укрзалізниця пропонує інтегрувати міський транспорт Києва та електрички Kyiv City Express у єдину систему зі спільною системою оплати.

«Кільце й решта залізничних маршрутів повʼязані. Логічно, що всіма ними управляє УЗ. Але в системі може бути багато операторів – для метро, трамвая чи маршрутки. Єдине, що має бути єдиний квиток», – пояснив Олександр Перцовський, голова пасажирського напряму Укрзалізниці.

Зараз УЗ починає розробку власної ІТ-системи для приміського напрямку, яка б могла підтримувати популярні в столиці платіжні інструменти. Зокрема, система повинна проводити спільні з Києвом взаєморозрахунки після користування пасажирами транспортною карткою чи застосунком для оплати проїзду.

«Бажано, щоби це працювало в обидва боки: щоб й людина десь у Фастові могла би придбати комплексний квиток – електричка + трамвай. Ми за те, щоби створити таку універсальну систему, щоб усі могли використовувати зручні для себе засоби оплати. Інтеграція вже частково працює, міська електричка приймає для оплати застосунок «Київ Цифровий». Звичайно, ми зацікавлені в розширенні співпраці», – зазначає Перцовський.

Другим кроком для обʼєднання транспорту в єдину систему має бути узгодження графіків. Синхронізована диспетчеризація зможе допомогти, наприклад, у випадку збою в роботі київського метро, коли потрібно затримати відправлення останньої електрички.

Третім кроком для інтеграції систем стануть безбарʼєрні пересадочні вузли, обладнані ліфтами, ескалаторами та пандусами. Працювати станції повинні за принципом «сухі ноги»: коли пасажири можуть пересісти з одного транспорту на інший за будь-якої погоди, навіть не намочивши ноги під час дощу.

Нещодавно «Хмарочос» розповідав, що після реконструкції Львівський вокзал стане інклюзивним і доступним для маломобільних груп населення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button