Опитування показало, що понад половина українців не користуються автомобілями
Найменше машини використовують жителі східних регіонів, а найбільше – західних.
Найменше машини використовують жителі східних регіонів, а найбільше – західних.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Більшість українців не використовують автомобілі. Такі результати опитування, замовленого громадською організацією Vision Zero, отримала дослідницька агенція Info Sapiens.
Найбільша кількість безавтомобільних домогосподарств зафіксована на Сході країни – 57,2%, а найменша на Заході – 39,4%. Загалом в Україні не мають жодної машини у користуванні майже 51% сімей.
У західних областях 49,3% респондентів володіють одним автомобілем, а 10,5% – двома або більше. У східних регіонах одним авто користуються майже 33% опитаних, двома або більше – 9,5%.
За даними дослідження, найбільше автомобілі використовують жителі міст із чисельністю до 50 тис. осіб, найменше – з населенням понад 500 тис. осіб. Винятком є лише Київ, у якому більшість сімей мають авто.
Керівник Vision Zero Віктор Загреба пояснює, що результати дослідження свідчать про необхідність посилення державної політики України щодо збереження та модернізації громадського транспорту:
«Ми розуміємо, що в Верховній Раді та в Офісі Президента рівень автомобілеволодіння в домогосподарствах складає близько 100%, тому й думки та увага тих, хто приймає рішення, зосереджені на машинах й дорогах. Однак в розрізі України, переважна більшість людей живуть без автомобілів, й нашим політикам потрібно про це пам’ятати. Більшість українців залежать від громадського транспорту, а він останні п’ять років деградує й не має жодної державної підтримки».
Нещодавно «Хмарочос» розповідав чому активісти закликають скасувати підвищення швидкості на дорогах у Києві до 80 км/год.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті