Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: «ТиКиїв»

На зустрічі «Київської майстерні міста» у КМДА розглянули питання підвищення швидкості руху автомобілів у Києві, яке розпочне діяти з першого квітня. Перед цим спільну заяву з закликом скасувати зміну обмеження швидкісного режиму з 50 на 80 км/год  опублікували громадські організації «Пасажири Києва» та «Асоціація велосипедистів Києва» (U-Cycle).

Активісти звернулися до влади з проханням не піднімати дозволену швидкість руху на 17 вулицях столиці у зв’язку з наявністю там:

  • зупинок громадського транспорту;
  • незахищених тротуарів;
  • нерегульованих пішохідних переходів;
  • невідокремленої інфраструктури.

«Збереження життя людини є одним із найважливіших викликів, з якими стикаються міста. У час, коли ЗСУ боронять життя українців на фронті, менеджмент міста Києва має діяти за принципом «Безпека перш за все» та гарантувати, що міська мобільність є безпечною для всіх, політика мобільності ґрунтується на концепції Vision Zero та принципі неприпустимості смертей», – йдеться у заяві.

Відповідні звернення представники ГО також направили до керівників КМДА та Патрульної поліції Києва.

Приблизний рівень виживання осіб, що постраждали від зіткнення з авто, яке рухалося з певною швидкістю. Інфографіка: U-Cycle

Також «Пасажири Києва» та U-Cycle зазначили, що швидкість руху автомобілів є вирішальним чинником тяжкості наслідків ДТП. Тому будь-яке підвищення максимального ліміту швидкісних обмежень повинно обґрунтовуватися відповідними інженерними рішеннями, спрямованими на зменшення смертності на вулицях.

Директорка U-Cycle стверджує, що у менеджменті Києва досі немає однозначної позиції щодо безпечної швидкості в місті:

«Кажуть, що, а де дані, що на вулицях, де піднімають до 80 км/год ліміт (що по факту дає зелене світло гнати «соточку» легально, бо ми маємо ще ж нештрафовані 20 км/год – такий «бонус від компанії»), змінюється ситуація по ДТП? То може місто має в першу чергу ці дані фіксувати, бо кажуть що такі конкретні дані вони, на жаль, не мають».

Раніше громадська організація провела дослідження про вплив перевищення швидкості на рівень безпеки на дорогах та смертність і травматизм у ДТП. «Хмарочос» уже розповідав як більшість українців підтримує запровадження штрафів за перевищення на 20 км/год.

Практика збільшувати дозволену швидкість руху на деяких дорогах Києва існує в столиці з 2018 року. Тоді Київська міська рада затвердила перелік з 17 ділянок, де обмеження швидкості підвищуються до 80 км/год у період з першого квітня до першого листопада.

За інформацією активістів, робоча група з фахівців Центру організації дорожнього руху і поліції у 2021 році визначила перелік з семи із 17 затверджених владою ділянок, де дозволена швидкість може бути підвищена до 80 км/год:

  • Просп. Р. Шухевича (від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака).
  • Вул. Набережно-Рибальська (від Гаванського мосту до вул. Електриків).
  • Наддніпрянське шосе.
  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе).
  • Столичне шосе (до вул. Академіка Заболотного).
  • Вул. Саперно-Слобідська (від вул. Миколи Грінченка до Південного мосту).
  • Просп. Миколи Бажана (від Південного мосту до Харківської площі).

Решта 10 ділянок були визнані невідповідними критеріям для підвищення швидкості.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button