Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Будівництво тунелю біля Подільського мосту. Фото: Autostrada/Facebook

Київський міський голова Віталій Кличко прокоментував будівництво другої черги Подільсько-Воскресенського мосту, а також реконструкцію розвʼязки на перетині вулиць Полярної та Богатирської.

Фото: Autostrada/Facebook

Наразі триває будівництво сполучення Подільсько-Воскресенського мосту з Троєщиною. Для цього компанія-підрядник Autostrada зводить підʼїзну дорогу та тунель під залізницею, які зʼєднають міст із житловим масивом Троєщина. Довжина тунелю становитиме 90 метрів, а проходитиме він між Русанівськими та Воскресенськими Садами – поряд зі станцією міської електрички «Троєщина-2». Підрядник обіцяє завершити роботи до вересня цього року та запустити мостом автомобільний рух, каже Кличко.

Візуалізація розвʼязки на перетині вулиць Полярної та Богатирської.

Також тривають роботи з реконструкції розвʼязки на перетині вулиць Полярної та Богатирської, що на Оболоні. На ділянці вже встановили огородження та опори освітлення, а незабаром почнуть наносити верхній шар асфальту. Розвʼязка має форму «неповного листа конюшини» і в КМДА планують, що після завершення реконструкції вона пропускатиме 11 200 автомобілів за годину. Віталій Кличко показав затори «аж до горизонту» на вулиці Богатирській та пообіцяв відкрити обʼєкт вже у травні.

Нагадаємо, міст-хвилю на Оболоні також обіцяють відкрити у травні – до Дня Києва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button