Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23497 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Будівництво тунелю біля Подільського мосту. Фото: Autostrada/Facebook

Київський міський голова Віталій Кличко прокоментував будівництво другої черги Подільсько-Воскресенського мосту, а також реконструкцію розвʼязки на перетині вулиць Полярної та Богатирської.

Фото: Autostrada/Facebook

Наразі триває будівництво сполучення Подільсько-Воскресенського мосту з Троєщиною. Для цього компанія-підрядник Autostrada зводить підʼїзну дорогу та тунель під залізницею, які зʼєднають міст із житловим масивом Троєщина. Довжина тунелю становитиме 90 метрів, а проходитиме він між Русанівськими та Воскресенськими Садами – поряд зі станцією міської електрички «Троєщина-2». Підрядник обіцяє завершити роботи до вересня цього року та запустити мостом автомобільний рух, каже Кличко.

Візуалізація розвʼязки на перетині вулиць Полярної та Богатирської.

Також тривають роботи з реконструкції розвʼязки на перетині вулиць Полярної та Богатирської, що на Оболоні. На ділянці вже встановили огородження та опори освітлення, а незабаром почнуть наносити верхній шар асфальту. Розвʼязка має форму «неповного листа конюшини» і в КМДА планують, що після завершення реконструкції вона пропускатиме 11 200 автомобілів за годину. Віталій Кличко показав затори «аж до горизонту» на вулиці Богатирській та пообіцяв відкрити обʼєкт вже у травні.

Нагадаємо, міст-хвилю на Оболоні також обіцяють відкрити у травні – до Дня Києва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button