Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 309 днів. За цей час ми опублікували 26391 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: svitoutdoor.com.ua

На Вокзальній площі зміниться організація руху. План презентував заступник голови КМДА Костянтин Усов на Київській майстерні міста 16 квітня, повідомляє ГО «Пасажири Києва».

Зараз навпроти Центрального залізничного вокзалу — хаос із рухом автомобілів і паркуванням. Тому збираються ліквідувати транзитний трафік і унеможливити порушення правил паркування. Це робитимуть без реконструкцій і капремонтів, зважаючи на війну, якомога дешевше і в найкоротші строки.

Дмитро Беспалов, який проводив транспортне моделювання, зазначив, що якщо вирішити ці проблеми, затримки і громадського, і приватного транспорту зменшаться приблизно на 40%.

За основу взяли концепцію київського Центру організації дорожнього руху, також були залучені розробники з Луцька, Харкова та Львова. Отже, КМДА пропонує такі зміни:

  • ліквідувати рух автомобілів на найближчому до вокзалу розвороті, що складається з трьох автомобільних смуг. За рахунок цього збільшується загальний простір для пішоходів. Залишиться лише обмежений заїзд для авто організацій, які розміщені в пішохідній зоні;
  • забезпечити найкращий доступ до вокзалу — перший і другий розвороти — саме для комунального громадського транспорту. Натомість зупинки маршруток перемістять;
  • створити велосмуги на вулиці Симона Петлюри та впорядкувати паркування — паралельно замість «ялинки»;
  • ліквідувати наскрізний проїзд транзитного трафіку через Петлюри — Вокзальну площу — вулицю Павла Скоропадського, в обидва напрямки. Натомість із боку Скоропадського організують розворотне коло з можливістю висадки пасажирів (так зване kiss&ride).
  • організувати малий розворот для автомобілів, які не мають потреби їхати прямо до вокзалу. На розвороті має бути неможлива зупинка і стоянка;
  • встановити достатню кількість делінеаторів проти хаотичного паркування;
  • покращити організацію паркувального простору на площі з автоматичними шлагбаумами на в’їзд та виїзд коштом єдиної зеленої зони, яка з’явилась під час останньої реконструкції у 1990-і.

Своєю чергою, «Пасажири Києва» та U-Cycle запропонували таке:

  • замість розширення парковки збільшити кількість дерев та озеленення;
  • покращити пішохідну доступність зеленої зони або принаймні просто залишити зелену зону;
  • облаштувати одно- або двосторонні велосмуги, захищені парковкою.

Однак ці зауваження не підтримали у Дептрансі КМДА.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button