Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26331 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Будівництво Подільського мосту біля Русанівських садів у травні триватиме цілодобово, повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

Облаштовують прямий проїзд із мосту в напрямку вулиці Оноре де Бальзака та будують тунель під залізничними коліями поблизу залізничної станції «Райдужний».

Траса Подільського мостового переходу перетинається з залізничними коліями, відповідно фахівці працюватимуть у «вікна», які надає «Укрзалізниця».

«Департамент транспортної інфраструктури перепрошує за тимчасові незручності та шум, який може турбувати мешканців сусідніх із будівництвом будинків під час комендантської години», — йдеться у повідомленні.

На відео транспортного оглядача Павла Авдокушина видно, що Подільський міст проходитиме буквально в кількох метрах від приватних будинків на Русанівських садах.

Споруджувати Подільський міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва. Кличко обіцяв добудувати його ще під час передвиборчої кампанії-2014, й потім регулярно анонсував відкриття руху «до кінця року».

Коли у грудні 2023-го нарешті відкрили проїзд мостом — для одного автобусу, — мер порадив скептикам «шукати інші приводи для маніпуляцій».

Сполучення Подолу з Русанівкою — це лише перший етап будівництва. За задумом, мостом пролягатиме лінія метро на Троєщину.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button