Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київський метрополітен оголосив тендер на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії в бік житлового масиву Виноградар.

Очікувана вартість закупівлі становить 13,9 мільярда гривень. Пропозиції прийматимуть до 28 травня.

Станції «Мостицька» і «Проспект Правди» почали будувати у 2019 році, тоді його вартість оціювали у 6,3 мільярда гривень.

Ділянку планували відкрити у 2021-му, а останній озвучений міським головою Віталієм Кличком прогноз — кінець 2024 року. Мережа київського метро не розширюється вже десять років, відколи відкрили «Теремки», сполучення з якими зараз розірвано через аварію на «Деміївській».

У грудні 2023 року метрополітен через суд розірвав договір із «Київметробудом» через те, що підрядник будував метро надто повільно. З компанією продовжують судитися, сподіваючись повернути частину грошей.

У метро стверджують, що наразі споруджено правий перегінний тунель протяжністю майже 1 250 метрів від станції «Мостицька» до станції «Сирець».

Правоохоронці звинувачують «Київметробуд» у махінаціях з грошима: зокрема, у 2019 році посадовці поклали понад 1,5 мільярда гривень на депозит і забрали собі нараховані відсотки. Докладніше про ці причини зупинки будівництва читайте в цьому матеріалі «Хмарочоса».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button