Метро на Виноградар обіцяють добудовувати не більш як три роки
«На жаль, це процес не швидкий», — визнали в метрополітені.
«На жаль, це процес не швидкий», — визнали в метрополітені.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 203 днів. За цей час ми опублікували 25609 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Метро на Виноградар сподіваються завершити за два з половиною роки, повідомив телеканалу КИЇВ24 тимчасовий керівник Київського метрополітену Віктор Вигівський.
Принаймні такий термін вказано в проєктній документації — до 30 місяців.
«На жаль, це процес не швидкий, і казати, що це може бути зроблено за рік-півроку, ми не будемо. Ми враховуємо воєнний стан і наявність фінансування. Однак ми сподіваємося, що до 30 місяців, це той термін, який дасть можливість виконати всі роботи з урахування наявних умов, — зауважив Вигівський. — Ми орієнтуємося максимум на цей проміжок часу».
Станції «Мостицька» і «Проспект Правди» почали будувати у 2019 році. Ділянку планували відкрити у 2021-му, а останній, озвучений міським головою Віталієм Кличком, прогноз — кінець 2024 року.
На початку вартість будівництва оцінювали у 6,3 мільярда гривень. Зараз Київський метрополітен оголосив тендер на продовження будівництва метро на Виноградар — за послуги планують заплатити майже 14 мільярдів гривень.
У грудні 2023 року метрополітен через суд розірвав договір із «Київметробудом» через те, що підрядник будував метро надто повільно. З компанією продовжують судитися, сподіваючись повернути частину грошей.
Правоохоронці звинувачують «Київметробуд» у махінаціях з грошима: зокрема, у 2019 році посадовці поклали понад 1,5 мільярда гривень на депозит і забрали собі нараховані відсотки. Докладніше про ці причини зупинки будівництва читайте в цьому матеріалі «Хмарочоса».
Мережа київського метро не розширюється вже десять років, відколи відкрили «Теремки», сполучення з якими зараз розірвано через аварію на «Деміївській».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті