Метро на Виноградар обіцяють добудовувати не більш як три роки
«На жаль, це процес не швидкий», — визнали в метрополітені.
«На жаль, це процес не швидкий», — визнали в метрополітені.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Метро на Виноградар сподіваються завершити за два з половиною роки, повідомив телеканалу КИЇВ24 тимчасовий керівник Київського метрополітену Віктор Вигівський.
Принаймні такий термін вказано в проєктній документації — до 30 місяців.
«На жаль, це процес не швидкий, і казати, що це може бути зроблено за рік-півроку, ми не будемо. Ми враховуємо воєнний стан і наявність фінансування. Однак ми сподіваємося, що до 30 місяців, це той термін, який дасть можливість виконати всі роботи з урахування наявних умов, — зауважив Вигівський. — Ми орієнтуємося максимум на цей проміжок часу».
Станції «Мостицька» і «Проспект Правди» почали будувати у 2019 році. Ділянку планували відкрити у 2021-му, а останній, озвучений міським головою Віталієм Кличком, прогноз — кінець 2024 року.
На початку вартість будівництва оцінювали у 6,3 мільярда гривень. Зараз Київський метрополітен оголосив тендер на продовження будівництва метро на Виноградар — за послуги планують заплатити майже 14 мільярдів гривень.
У грудні 2023 року метрополітен через суд розірвав договір із «Київметробудом» через те, що підрядник будував метро надто повільно. З компанією продовжують судитися, сподіваючись повернути частину грошей.
Правоохоронці звинувачують «Київметробуд» у махінаціях з грошима: зокрема, у 2019 році посадовці поклали понад 1,5 мільярда гривень на депозит і забрали собі нараховані відсотки. Докладніше про ці причини зупинки будівництва читайте в цьому матеріалі «Хмарочоса».
Мережа київського метро не розширюється вже десять років, відколи відкрили «Теремки», сполучення з якими зараз розірвано через аварію на «Деміївській».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті