Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24966 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Хмарочос Porsche у Маямі, США

Німецький автомобільний концерн Mercedes-Benz збирається будувати 341-метровий житловий хмарочос у Дубаї. Бренди, які зазвичай не асоціюються з нерухомістю, все частіше інвестують у будівництво елітного житла та отелів — це новий тренд, стверджує блог fern.

Майбутній хмарочос Mercedes-Benz

Подібні проєкти реалізовують останнім часом такі компанії, як Fendi, Lamborghini, Aston Martin, Giorgio Armani, Diesel, Missoni, Bulgari. Це бренди, що виробляють автомобілі, одяг, аксесуари та дорогі прикраси, — товари, які є маркерами престижу й певного стилю життя. Елітна нерухомість є частино такого лайфстайлу.

Готельний комплекс американської мережі ресторанів Nobu, серед засновників якої є голлівудський актор Роберт де Ніро

Porsche були одними з перших, хто увійшов на ринок брендованої нерухомості у 2016 році. Квартири у хмарочосі в Маямі придбали Ліонель Мессі та Аліша Кіс.

Хмарочос, який Mercedes-Benz будує разом із девелоперською компанією з Еміратів Binghatti коштуватиме один мільярд доларів.

Майбутній хмарочос Mercedes-Benz

Бюджет натякає на розкіш, яка очікує майбутніх мешканців. При цьому вартість праці в Об’єднаних Арабських Еміратах є вкрай низькою. Коли будуваи Бурж Халіфу, зміни працівників тривали по 12 годин, шість днів на тиждень, вони отримували по чотири долари на день.

В ОАЕ візи працівників зав’язані на роботодавцеві, люди не можуть змінити роботу без дозволу. Дисбаланс влади призводить до численних порушень прав працівниців — у них можуть відібрати паспорти, змусити працювати понаднормово, їх можуть залякувати, трапляються навіть випадки тортур. Щороку тисячі будівельників гинуть з нез’ясованих причин (як і в Катарі). Спека явно відіграє велику роль у цьому, адже робота у найспекотніші години дня вкрай небезпечна.

Примусова праця є болючою темою для Mercedes. За гітлерівського режиму, в 1940-х роках, майже половина штату Daimler-Benz набиралися з в’язнів німецьких концтаборів або примусово серед цивільних — понад 30 тисяч людей. Ці люди жили біля заводів у бараках, у нестерпних умовах. Їх передавали компанії фактично як рабів. Керівництво компанії співпрацювало з нацистами та отримувало від цього прибутки.

Після Другої світової Mercedes-Benz визнало використання примусової праці — ця інформація є на їхньому офіційному сайті.

Однак і нині компанію звинувачують у використанні примусової праці. Низка заводів розташована у Сіньцзян-Уйгурському районі Китаю, де запчастини для Mercedes виготовляють уйгури, найбільш дискримінована народність КНР.

Раніше «Хмарочос» писав про бум доступного житла у Південній Кореї, яке будували великі приватні корпорації, такі як Samsung, Hyundai та LG.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button