Автомобільні бренди будують елітне житло: що це за тренд?
Porsche були одними з перших, хто увійшов на ринок брендованої нерухомості у 2016 році.
Porsche були одними з перших, хто увійшов на ринок брендованої нерухомості у 2016 році.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Німецький автомобільний концерн Mercedes-Benz збирається будувати 341-метровий житловий хмарочос у Дубаї. Бренди, які зазвичай не асоціюються з нерухомістю, все частіше інвестують у будівництво елітного житла та отелів — це новий тренд, стверджує блог fern.
Подібні проєкти реалізовують останнім часом такі компанії, як Fendi, Lamborghini, Aston Martin, Giorgio Armani, Diesel, Missoni, Bulgari. Це бренди, що виробляють автомобілі, одяг, аксесуари та дорогі прикраси, — товари, які є маркерами престижу й певного стилю життя. Елітна нерухомість є частино такого лайфстайлу.
Porsche були одними з перших, хто увійшов на ринок брендованої нерухомості у 2016 році. Квартири у хмарочосі в Маямі придбали Ліонель Мессі та Аліша Кіс.
Хмарочос, який Mercedes-Benz будує разом із девелоперською компанією з Еміратів Binghatti коштуватиме один мільярд доларів.
Бюджет натякає на розкіш, яка очікує майбутніх мешканців. При цьому вартість праці в Об’єднаних Арабських Еміратах є вкрай низькою. Коли будуваи Бурж Халіфу, зміни працівників тривали по 12 годин, шість днів на тиждень, вони отримували по чотири долари на день.
В ОАЕ візи працівників зав’язані на роботодавцеві, люди не можуть змінити роботу без дозволу. Дисбаланс влади призводить до численних порушень прав працівниців — у них можуть відібрати паспорти, змусити працювати понаднормово, їх можуть залякувати, трапляються навіть випадки тортур. Щороку тисячі будівельників гинуть з нез’ясованих причин (як і в Катарі). Спека явно відіграє велику роль у цьому, адже робота у найспекотніші години дня вкрай небезпечна.
Примусова праця є болючою темою для Mercedes. За гітлерівського режиму, в 1940-х роках, майже половина штату Daimler-Benz набиралися з в’язнів німецьких концтаборів або примусово серед цивільних — понад 30 тисяч людей. Ці люди жили біля заводів у бараках, у нестерпних умовах. Їх передавали компанії фактично як рабів. Керівництво компанії співпрацювало з нацистами та отримувало від цього прибутки.
Після Другої світової Mercedes-Benz визнало використання примусової праці — ця інформація є на їхньому офіційному сайті.
Однак і нині компанію звинувачують у використанні примусової праці. Низка заводів розташована у Сіньцзян-Уйгурському районі Китаю, де запчастини для Mercedes виготовляють уйгури, найбільш дискримінована народність КНР.
Раніше «Хмарочос» писав про бум доступного житла у Південній Кореї, яке будували великі приватні корпорації, такі як Samsung, Hyundai та LG.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті