На ремонт мосту Метро «Київавтодор» витратить більше 2 мільярдів гривень
Протиаварійні роботи стосуватимуться автомобільних проїздів, а не самого метро.
Протиаварійні роботи стосуватимуться автомобільних проїздів, а не самого метро.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Київавтодор» оголосив тендер на протиаварійні роботи на мосту Метро, вартістю понад два мільярди і дев’ять мільйонів гривень. Як зазначається у системі Prozorro, кошти витратять на реставрацію та облаштування автопроїздів. Роботи мають завершитися до кінця 2026 року.
Наразі невідомо чи відбудеться повне або часткове перекриття руху мостом внаслідок проведення робіт.
На початку травня директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор попереджав, що незабаром планується оголошення тендера на протиаварійні роботи на мосту Метро.
Але тоді очільник пояснив, що роботи стосуватимуться не ділянки, якою рухаються потяги метрополітену, а автомобільних проїздів. В разі виконання протиаварійних заходів, за оцінкою Кандибора, міст зможе продовжувати функціонувати близько 20 років.
Наприкінці минулого року, після зупинки руху частиною синьої гілки, у медіа та соцмережах почали активно обговорювати ризики закриття інших ділянок столичного метрополітену. Зокрема, йшлося про перспективи сполучення з лівим берегом через поганий стан мосту Метро.
Проте тоді колишній очільник київського метрополітену Віктор Брагінський запевняв, що хоча міст знаходиться у важкому стані і потребує капітального ремонту, але критичної ситуації не відбувається.
Водночас голова бюджетної комісії Київради Андрій Вітренко заявив в ефірі телемарафону, що червону гілку можуть частково закрити на ремонт, якщо експертиза підтвердить аварійний стан мосту.
Тоді ж почала розроблятися проєктна документація для робіт з підсилення опор споруди, запланованих на 2024 рік. Але Кандибор запевняв, що це ніяк не вплине на роботу метро.
Нагадаємо, у 2018 році, коли закінчився термін експлуатації мосту Метро, проєктувальник Георгій Росновський заявив, що споруда може обвалитися будь-якої миті. Після цього урядова комісія розпочала перевірку стану головних мостів Києва. Суттєві пошкодження виявили на мостах Патона та Метро.
Згодом Європейський банк реконструкції та розвитку пообіцяв позичити столиці 60 мільйонів євро на капітальний ремонт мосту. Ці роботи мали стати першим масштабним оновленням споруди з того моменту, як її ввели в експлуатацію у 1965 році. Однак співпраця зупинилася через повномасштабне вторгнення росії.
Влітку 2023 року Департамент транспортної інфраструктури повідомив, що перебудова мосту Метро обійдеться щонайменше у 500 мільйонів євро. Чиновники наголосили, що споруду будували у радянський час як експериментальну і таких мостів було всього декілька в СРСР. Сьогодні ж подібний залишився тільки у Києві, інші мости розібрали.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті