Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/povoroznyk.m

Досі немає у відкритому доступі актуальних креслень, як проходитимуть з’їзди з Подільського мосту в бік Троєщини. Тож ГО «Пасажири Києва» на місці розвідали, як ведуть будівництво біля станції міської електрички «Райдужна».

Північною естакадою вже йдуть чотири смуги, які переходять у дві смуги північного з’їзду з моста на вулицю Центрально-Садову, пересікають її та далі — по одній смузі в кожен бік — переходять тунелем під залізницею.

Після цього ці дві смуги проходять під естакадою трамвая і піднімаються західним насипом до трамвайної лінії, де розходяться обабіч від колій по смузі в кожен бік до вулиці Вершигори на Райдужному масиві.

Дорога і колія пролягатимуть на одному рівні — тобто автомобілі зможуть заїжджати на трамвайну лінію.

Прямого сполучення через розв’язку «конюшина», як було заплановано, все одно не буде, констатують у ГО.

Тунелів під залізницею буде два: східний трамвайний і західний автомобільний. Їхня загальна ширина становитиме приблизно 20 метрів — 8 метрів для трамвая і 11 метрів для двосмугової автодороги, включно з тротуарами і велодоріжкою. На тротуари і велодоріжку відводять по два метри ширини.

Щодо естакади трамваю, то ще на етапі проектування естакади у 2011 році «Містопроект» закладав можливість відгалуження колій всередину і спуску до тунелю.

За Генпланом, далі швидкісний трамвай вздовж залізниці має йти до метро «Лівобережна» і, проминувши Березняки, знову перетнути залізницю, — а далі йти посередині проспекту Григоренка аж до південної межі Києва.

Будівництво Подільського мостового переходу почалося у 1993 році й часто зупинялося. Проєкт не раз змінювали. Наприкінці 2023 року міський голова відкрив рух недобудованим мостом — поки лише для одного автобусу. Автомобільний рух обіцяють запустити до вересня.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button