«Пасажири Києва» розвідали, як пролягатиме зʼїзд із Подільського моста
Тунелів під залізницею буде два: трамвайний і автомобільний.
Тунелів під залізницею буде два: трамвайний і автомобільний.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Досі немає у відкритому доступі актуальних креслень, як проходитимуть з’їзди з Подільського мосту в бік Троєщини. Тож ГО «Пасажири Києва» на місці розвідали, як ведуть будівництво біля станції міської електрички «Райдужна».
Північною естакадою вже йдуть чотири смуги, які переходять у дві смуги північного з’їзду з моста на вулицю Центрально-Садову, пересікають її та далі — по одній смузі в кожен бік — переходять тунелем під залізницею.
Після цього ці дві смуги проходять під естакадою трамвая і піднімаються західним насипом до трамвайної лінії, де розходяться обабіч від колій по смузі в кожен бік до вулиці Вершигори на Райдужному масиві.
Дорога і колія пролягатимуть на одному рівні — тобто автомобілі зможуть заїжджати на трамвайну лінію.
Прямого сполучення через розв’язку «конюшина», як було заплановано, все одно не буде, констатують у ГО.
Тунелів під залізницею буде два: східний трамвайний і західний автомобільний. Їхня загальна ширина становитиме приблизно 20 метрів — 8 метрів для трамвая і 11 метрів для двосмугової автодороги, включно з тротуарами і велодоріжкою. На тротуари і велодоріжку відводять по два метри ширини.
Щодо естакади трамваю, то ще на етапі проектування естакади у 2011 році «Містопроект» закладав можливість відгалуження колій всередину і спуску до тунелю.
За Генпланом, далі швидкісний трамвай вздовж залізниці має йти до метро «Лівобережна» і, проминувши Березняки, знову перетнути залізницю, — а далі йти посередині проспекту Григоренка аж до південної межі Києва.
Будівництво Подільського мостового переходу почалося у 1993 році й часто зупинялося. Проєкт не раз змінювали. Наприкінці 2023 року міський голова відкрив рух недобудованим мостом — поки лише для одного автобусу. Автомобільний рух обіцяють запустити до вересня.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті