Німецький підліток два роки живе у поїздах. Скільки це коштує?
Лассе Штоллей придбав річний проїзний, який дозволяє необмежені поїздки Німеччиною. Це дешевше, ніж орендувати житло.
Лассе Штоллей придбав річний проїзний, який дозволяє необмежені поїздки Німеччиною. Це дешевше, ніж орендувати житло.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
17-річний німець Лассе Штоллей майже два роки живе у поїздах — від серпня 2022-го року. Про це він розповів The Guardian.
Лассе виріс у селі на півночі Німеччини. Свого часу він подорожував із батьками до Скандинавії та брав участь у походах на природі. Закінчивши школу, він вирішив зайнятися програмуванням. Його взяли на стажування, але за кілька тижнів до початку роботи пропозицію було скасовано. Підлітку треба було швидко вирішувати, як змінити плани.
Побачивши телерепортаж про людину, яка живе у поїздах, Лассе захопився цією ідеєю. Він придбав річний проїзний BahnCard, який дозволяє необмежені поїздки Німеччиною — два роки тому такий абонемент коштував 2664 євро для пасажира до 27 років. Восьмого серпня він сів на перший рейс.
Перші кілька місяців було складно: не вдавалося висипатися, а постійне планування маршрутів забирало багато сил. До того ж батьки ставилися до цього скептично та непокоїлися, що дитина подорожуватиме сама. Час від часу Лассе повертався додому.
Тепер він призвичаївся до життя у дорозі. Коли термін дії першого проїзного сплив, він купив річний абонемент у перший клас за 5888 євро. У вартість входить їжа у залах очікування на вокзалах.
Зазвичай він прибуває до міста нічним «інтерсіті-експресом» о шостій-восьмій ранку, іде до зали очікування та снідає: це може бути круасан, мюслі, шаурма, фокачча, суп, пиріг тощо. Потім миється у вбиральні або ходить до басейну, щоб прийняти душ.
Далі вивчає графіки відправлення поїздів у цей день і обирає новий рейс. Більшість часу він проводить на вулиці: гуляє містом, забирається на гору, проводить час на пляжі Балтійського моря. Найбільше йому продобається бути в Берліні.
Увечері сідає на нічний поїзд, повечерявши знов-таки в залі очікування.
У Лассе є підробіток: він працює програмістом в одному зі стартапів, що передбачає зайнятість 10 годин на тиждень. Графік гнучкий, він сам обирає, коли працювати.
Подорожі дають йому можливість зустрічатися з друзями, які живуть у різних містах Німеччини. Крім того, у поїзді він постійно знаходить цікавих співрозмовників.
Недоліком такого способу життя є відсутність приватності. Також із собою можна взяти лише обмежену кількість речей, які вміщаються у 30-літровий наплічник, який важить приблизно сім кілограмів.
Сон — окрема проблема, яку Лассе описує у своєму блозі. Німецькі нічні поїзди мають місця для сидіння. Залежно від типу вагона, може пощастити отримати у купе три вільні місця поряд і лягти на них. У вагонах без купе спати складніше — якийсь час хлопець прилаштовувався, поклавши надувний мартас на багажну полицю. У першому класі ці полиці менші, тож він користується подушкою для шиї.
Часом посеред ночі нова зміна провідників може перевірити квитки. Чимало працівників Deutsche Bahn уже знайомі з Лассе та знають, що у нього проїзний. Крім того, хлопець настільки до цього звик, що простягає картку в напівсні й на ранок навіть не пам’ятає про перевірку.
Загалом життя у поїздах обходиться Лассе у менш як 10 тисяч євро на рік. Це немаленька сума, однак дешевше, ніж орендувати житло.
Спершу Лассе планував, що житиме так протягом року, але зрештою це йому сподобалося і поки що він не планує змінювати свій спосіб життя.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті