Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Simon Chang / alltransua.com

13 червня Київрада розглядатиме проєкт рішення про створення Департаменту міської мобільності, повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов.

Мета — відділити мобільність і перевезення від реконструкції мостів, доріг, розвʼязок, та іншого великого будівництва. Всім цим зараз опікується Департамент транспортної інфраструктури і, як зазначає Усов, таке поєднання функцій «не дає гармонійних результатів».

Майбутній Департаменту міської мобільності матиме, зокрема, такі функції:

  • аналізуватиме стан розвитку транспорту та розроблятиме міські цільові програми. Впроваджуватиме світові практики управління міською мобільністю.
  • затверджуватиме схеми організації дорожнього руху,
  • визначатиме перевізників на автобусних маршрутах та укладатиме договори з переможцями конкурсів,
  • формуватиме мережу автобусних маршрутів,
  • відповідатиме за доступність транспорту для людей з інвалідністю,
  • визначатиме місця для паркування та встановлюватиме тарифи.

Від 2021 року Департамент транспорту очолює Руслан Кандибор. Торік кияни підписали петицію з вимогою його звільнити, однак міський голова Віталій Кличко не підтримав звернення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button