Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація: Negativ / Zaha Hadid Architects

У Таллінні розпочалося будівництво вокзалу Ülemiste, який стане частиною міжнародного 870-кілометрового маршруту Rail Baltica, як повідомляє WhiteMAD. Бюро Zaha Hadid Architects спроєктувало велику розв’язку та футуристичну споруду, яка об’єднає залізничний, автобусний і трамвайний транспорт.

Візуалізація: Negativ / Zaha Hadid Architects

Rail Baltica – це проєкт єдиної колії, що з’єднає Естонію, Латвію та Литву з мережею залізниць Східної і Західної Європи, забезпечуючи швидкі перевезення пасажирів і вантажів. Оскільки у країнах Балтії ширина колій переважно більша, ніж у Європі, новий маршрут будують за стандартною європейською шириною, що допоможе скороти час на шляху поїздів до Польщі.

Візуалізація: Negativ / Zaha Hadid Architects

Як очікується, новою залізницею потяги зможуть пересуватися зі швидкістю до 249 км/год. А сама лінія буде електрифікована. Проте новий вокзал обслуговуватиме не лише міжнародні маршрути. Також він повинен допомогти естонській столиці полегшити пересування містом на громадському транспорті.

Візуалізація: Negativ / Zaha Hadid Architects

Будівля вокзалу матиме динамічні й обтікаючі форми, а також характерні для архітектурної студії м’які лінії. Ülemiste буде схожим на величезний пішохідний міст, який з’єднує дві частини міста, розділені залізничною колією. Основою конструкції вокзалу стала модульна технологія. Окремі частини виготовлятимуть на заводі і привозитимуть на будівельний майданчик.

Візуалізація: Negativ / Zaha Hadid Architects

Концепція вокзалу була визначена ще у 2019 році, коли проєкт здобув перемогу на міжнародному архітектурному конкурсі. Завершити будівельні роботи планують до 2028 року.

Візуалізація: Negativ / Zaha Hadid Architects

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button