Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Samuel Figueroa / Pexels

Компанія McDonald’s заявила про завершення співпраці з IBM, яка тестувала штучний інтелект для оформлення замовлень у закладах мережі, повідомляє AP.

Технологію тестували з 2021 року для макдрайвів. Якщо у залах є екрани для самостійного замовлення, то водіям легше скористатися голосом. Таким чином у компанії хочуть пришвидшити процес і зекономити на персоналі.

Однак відвідувачі, які натрапляли на робота під час цього тестового періоду, зіштовхувалися з непорозуміннями та збоями. Так, одна дівчина опублікувала відео, на якому ШІ вже додав до її замовлення понад 2,5 тисячі макнагетс-меню й ніяк не міг зупинитися, хоча та регоче і просить припинити це.

Ще одна клієнтка замовила воду та морозиво, а робот вирішив, що до цього ідеально пасувати кетчуп і масло. Інша просила дієтичну колу й натомість отримала дев’ять порцій холодного чаю. траплялося, що ШІ додавав до замовлень позиції, які замовляли інші водії.

Джерела, знайомі з технологією, зазначають, що робот має труднощі з розпізнаванням різних акцентів і діалектів.

Водночас у McDonald’s заявили, що співпраця з IBM переконала їх, що голосові замовлення на макдрайвах рано чи пізно буде впроваджено.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button