Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Samuel Figueroa / Pexels

Компанія McDonald’s заявила про завершення співпраці з IBM, яка тестувала штучний інтелект для оформлення замовлень у закладах мережі, повідомляє AP.

Технологію тестували з 2021 року для макдрайвів. Якщо у залах є екрани для самостійного замовлення, то водіям легше скористатися голосом. Таким чином у компанії хочуть пришвидшити процес і зекономити на персоналі.

Однак відвідувачі, які натрапляли на робота під час цього тестового періоду, зіштовхувалися з непорозуміннями та збоями. Так, одна дівчина опублікувала відео, на якому ШІ вже додав до її замовлення понад 2,5 тисячі макнагетс-меню й ніяк не міг зупинитися, хоча та регоче і просить припинити це.

Ще одна клієнтка замовила воду та морозиво, а робот вирішив, що до цього ідеально пасувати кетчуп і масло. Інша просила дієтичну колу й натомість отримала дев’ять порцій холодного чаю. траплялося, що ШІ додавав до замовлень позиції, які замовляли інші водії.

Джерела, знайомі з технологією, зазначають, що робот має труднощі з розпізнаванням різних акцентів і діалектів.

Водночас у McDonald’s заявили, що співпраця з IBM переконала їх, що голосові замовлення на макдрайвах рано чи пізно буде впроваджено.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button