На Житньому ринку відкриють футбольну фанзону з їжею
Повідомляють, що Житній зможе вмістити п’ять тисяч вболівальників.
Повідомляють, що Житній зможе вмістити п’ять тисяч вболівальників.
21 червня на Житньому ринку відкриється футбольна фанзона з фудкортом зі стравами від шеф-кухаря Євгена Клопотенка.
Локація працюватиме у день другої гри єврочемпіонату з футболу між збірними України та Словаччини.
Для вболівальників встановлять два великих екрани. Фанатів пригощатиме «Львівське», спонсор національної збірної.
Вхід — за квитками, які можна придбати онлайн за 150 гривень.
Збір розпочнеться за дві години до старту поєдинку — о 14:00. Команди виходять на поле о 16:00.
Одночасно на території локації зможе перебувати не більше п’яти тисяч глядачів. У разі повітряної тривоги всіх вболівальників проситимуть перейти до найближчого укриття на станції метро «Контрактова площа».
Нагадаємо, збірна України стартувала на чемпіонаті Європи-2024 з поразки від Румунії з рахунком 0:3.
Євген Клопотенко виступає за ревіталізацію Житнього ринку та проводить на ньому громадські дискусії, толоки, кулінарні події та інші заходи.
У березні 2024 року КМДА виставила на орендний аукціон будівлю Житнього ринку. Однак торги не відбулися. У квітні його скасували.
Зараз одна з інвестиційних компаній почала продавати сертифікати, сподіваючись вийти з зібраними грошима на аукціон із приватизації, — який міська влада наразі не планує оголошувати.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті