На Житньому ринку відкриють футбольну фанзону з їжею
Повідомляють, що Житній зможе вмістити п’ять тисяч вболівальників.
Повідомляють, що Житній зможе вмістити п’ять тисяч вболівальників.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
21 червня на Житньому ринку відкриється футбольна фанзона з фудкортом зі стравами від шеф-кухаря Євгена Клопотенка.
Локація працюватиме у день другої гри єврочемпіонату з футболу між збірними України та Словаччини.
Для вболівальників встановлять два великих екрани. Фанатів пригощатиме «Львівське», спонсор національної збірної.
Вхід — за квитками, які можна придбати онлайн за 150 гривень.
Збір розпочнеться за дві години до старту поєдинку — о 14:00. Команди виходять на поле о 16:00.
Одночасно на території локації зможе перебувати не більше п’яти тисяч глядачів. У разі повітряної тривоги всіх вболівальників проситимуть перейти до найближчого укриття на станції метро «Контрактова площа».
Нагадаємо, збірна України стартувала на чемпіонаті Європи-2024 з поразки від Румунії з рахунком 0:3.
Євген Клопотенко виступає за ревіталізацію Житнього ринку та проводить на ньому громадські дискусії, толоки, кулінарні події та інші заходи.
У березні 2024 року КМДА виставила на орендний аукціон будівлю Житнього ринку. Однак торги не відбулися. У квітні його скасували.
Зараз одна з інвестиційних компаній почала продавати сертифікати, сподіваючись вийти з зібраними грошима на аукціон із приватизації, — який міська влада наразі не планує оголошувати.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті