Яким буде поділ функцій Департаментів транспортної інфраструктури та міської мобільності в Києві?
Зокрема, покращенням безбар’єрності займатиметься Дептранс, а формуванням веломережі – Департамент міської мобільності.
Зокрема, покращенням безбар’єрності займатиметься Дептранс, а формуванням веломережі – Департамент міської мобільності.
Новий Департамент міської мобільності візьме на себе ті функції, що якісно не виконуються Департаментом транспортної інфраструктури, як повідомляє «ПроМобільність» після ознайомлення з документами щодо новоствореного департаменту.
Водночас Департамент транспортної інфраструктури, на думку активістів, повинен докладати більше зусиль для ремонтів мостів, метро, розвʼязок та іншої інфраструктури. Зокрема, її необхідно краще адаптувати до потреб людей з інвалідністю, серед яких є і військові, та робити доступнішою.
Завданнями Департаменту міської мобільності стануть:
Натомість Департамент транспортної інфраструктури продовжить забезпечувати реалізацію державної політики у сферах авіаційного транспорту та дорожнього господарства, займатися розвитком дорожнього господарства у столиці, а також організовувати будівництво, реконструкції, ремонт і утримання автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів у Києві.
Головними функціями новоствореного департаменту будуть:
Водночас Департамент транспортної інфраструктури:
Раніше метою створення нового департаменту КМДА назвала відділення мобільності та перевезень від будівництва і реконструкції мостів, доріг, розвʼязок тощо. Адже наразі всіма цими питаннями опікується Департамент транспортної інфраструктури.
Минулого тижня Київрада підтримала проєкт рішення про створення Департаменту міської мобільності у першому читанні. Також на засіданні виступив директор «ПроМобільності» Дмитро Беспалов. Він заявив про підтримку створення окремого департаменту, після спільних обговорень разом з іншими громадськими організаціями.
Однак активісти звернули увагу на відсутність «Київпастрансу» і «Київського метрополітену» в сфері відповідальності Департаменту міської мобільності. Хоча, за словами Беспалова, саме на них припадає близько 1,5 мільйони переміщень, що становить 25% усієї мобільності столиці. Тому голова «ПроМобільності» наголосив на важливості передачі цих підприємств у розпорядження нового департаменту.
Заразом, як зазначала «Управа КПТ», неофіційною причиною створення Департаменту міської мобільності також називають спробу звільнити Департамент транспортної інфраструктури від скандалів з маршрутками.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті