Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 65 днів. За цей час ми опублікували 24558 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Зображення: ГО «Пасажири Києва»

Поліція та інші уповноважені органи затвердили нову схему організації дорожнього руху на Вокзальній площі перед Центральним залізничним вокзалом Києва, як повідомляє «ПроМобільність». Незабаром розпочнуться роботи з реалізації схеми.

Цей проєкт став першим за довгий час, у якому для вибору схеми організації дорожнього руху використовувалося транспортне моделювання, тобто доказове транспортне планування. Його розробила компанія «Беспалов ЛАБ» на замовлення Центру організації дорожнього руху (ЦОДР).

Схема: ГО «Пасажири Києва»

Для цього ЦОДР зібрав вихідні дані: кілька десятків працівників протягом декількох годин рахували скільки на площі пішоходів, автомобілів та де вони паркуються. Зібрані дані також перевіряли через Google Maps – замірювали час проїзду від точки до точки і звіряли його із транспортною моделлю.

Критеріями ухвалення рішення для створення транспортної моделі стали пропускна здатність, усунення затримок транспорту й унеможливлення хаотичного паркування. Також важливим фактором було те, щоб рішення фізично не дозволяли водіям паркуватися з порушенням правил.

Вокзальна площа давно відома хаотичним паркуванням, відсутністю зрозумілого планування та незручними зупинками громадського транспорту. Через відсутність достатньої кількості паркомісць водії залишають автівки у недозволених місцях, створюючи перешкоди для пішоходів та громадського транспорту.

Оскільки під час війни реконструкція Вокзальної площі не є першочерговим питанням, у КМДА вирішили обмежитись реорганізацією руху. Напрацьовану концепцію київська влада презентувала у квітні на «Київській майстерні міста», де громадські активісти висловили свої побажання та зауваження.

Наразі перед входом до вокзалу є три розвороти, розділених тротуарами – нова схема пропонує ліквідувати найближчу до вокзалу смугу і приєднати її до пішохідної зони. На тих розворотах, що залишаться, найкращу доступність планують забезпечити для комунального громадського транспорту. Також збираються встановити достатню кількість антипаркувальних стовпчиків і облаштувати велодоріжки.

Нова схема пропонує закрити наскрізний проїзд з вулиці Петлюри до Скоропадського (колишня назва – Льва Толстого). Таким чином, з вулиці Петлюри можна буде підʼїхати до вокзалу, розвернутись і поїхати назад, а з боку вулиці Скоропадського організують розворотне коло з можливістю висадки пасажирів.

Зміна, яка викликала найбільше дискусій – це ліквідація єдиної на площі зеленої зони. На її місці пропонують облаштувати паркувальний майданчик.

Нещодавно стало відомо, що реконструювати збираються також автостанцію «Київ» на вулиці Петлюри, навпроти Центрального залізничного вокзалу. Зокрема, там облаштують комфортні зони очікування, фудкорти, дитячу кімнату й інші комерційні приміщення. А головне – змінять організацію руху транспорту в межах ділянки автовокзалу.

План організації трафіку на станції. Зображення надане Concorde Capital

Окрім цього, у червні почали зносити McDonald’s біля Центрального залізничного вокзалу з метою будівництва нової модернізованої будівлі. Це буде перший ресторан мережі, де працюватиме пасажирський ліфт між першим і другим поверхом. Роботи мають завершитися до листопада.  

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button