Завершився перший етап будівництва найдовшого у світі підводного тунелю для потягів і авто
Тунель під Балтійським морем з’єднає Данію та Німеччину.
Тунель під Балтійським морем з’єднає Данію та Німеччину.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 251 днів. За цей час ми опублікували 25971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Данія та Німеччина будують глибоководний автомобільний і залізничний тунель, який стане найдовшим у світі, як пише CNN. Споруда спускатиметься на глибину до 40 метрів у Балтійське море та з’єднає дві країни, скоротивши час подорожі між ними. Завершити будівництво планують у 2029 році.
У червні король Данії Фредерік X урочисто відкрив перший готовий тунельний елемент. Будівництво Фемарнбельтського тунелю розпочалося у 2020 році, після понад десять років планування. За один з найбільших інфраструктурних проектів Європи, з бюджетом понад 7 мільярдів євро, відповідає данська державна компанія Femern A/S.
Тунель довжиною 18 км з’єднає данський острів Лолланн і німецький острів Фемарн. Проєкт розробили як альтернативу поромному сполученню через протоку Фемарн-бельт, яким щороку користуються мільйони пасажирів. Наразі переправа триває 45 хвилин. Однак після будівництва тунелю поїздка між країнами скоротиться всього до десяти хвилин машиною або семи хвилин потягом.
Як зауважує CNN, хоча тунель під Ла-Маншем, протяжність якого становить 50 км, є довшим, він був збудований за допомогою бурової машини. А Фемарнбельтський тунель створять шляхом занурення під воду вже готових секцій.
Споруда також стане найдовшим у світі комбінованим автомобільно-залізничним тунелем. Він складатиметься з двох двосмугових автомагістралей і двох електрифікованих залізничних колій. Окрім переваг для пасажирських потягів і автівок, тунель матиме позитивний вплив на вантажні перевезення, котрі перемістяться з дороги на залізницю. А вантажні електропоїзди є більш екологічним транспортом.
Проєкт бере початок у 2008 році, коли Німеччина та Данія підписали договір про будівництво тунелю. Тоді знадобилося більше десяти років, щоб обидві країни ухвалили необхідне законодавство та провели дослідження можливого впливу споруди на довкілля. Також деякі німецькі поромні компанії, екологічні організації та муніципалітети намагалися перешкодити схваленню проєкту через претензії щодо недобросовісної конкуренції чи проблеми з навколишнім середовищем. Однак у 2020 році федеральний суд Німеччини відхилив усі скарги.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті