Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23426 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: проєкт тунелю (Archdaily)

Між Данією та Німеччиною прокладуть найдовший підводний залізничний і автомобільний тунель Fehmarnbelt. Розробники проєкту нещодавно отримали зелене світло на його реалізацію, повідомляє Archdaily.

Тунель довжиною 18 км з’єднає регіон Лолланд-Фальстер в Данії і Шлезвіг-Гольштейн в Німеччині через Балтійське море. Завдяки цьому поїздка між країнами скоротиться всього до 10 хвилин на машині або семи хвилин на поїзді. До створення проєкту залучили 10 різних архітектурних та інженерних фірм.

Фото: проєкт тунелю (Archdaily)

Fehmarnbelt – один з найбільших інфраструктурних проектів в Європі, який не тільки скоротить час на дорогу, а й допоможе прискореному розвитку торгівлі і туризму. Вартість будівництва складе сім млрд євро. Проєкт включає два електрифікованих залізничних шляхи і чотирисмугове шосе. Тунель відливатимуть по частинах на суші, а вже під водою скріплять бетонні елементи докупи. Порожниста бетонна конструкція залягатиме на морському дні на глибині 16 метрів.

Фото: проєкт тунелю (Archdaily)

Данія будуватиме тунель з першого січня 2021 року, Німеччина – ще через півтора року. Офіційне відкриття планується на середину 2029.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button