Метро Києва відохочує жінок працювати машиністками попри оголошений набір
На співбесіді кандидаткам розповіли, що «жінка не здатна залізти в кабіну», і що ідея з набором — «політична».
На співбесіді кандидаткам розповіли, що «жінка не здатна залізти в кабіну», і що ідея з набором — «політична».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Керівництво київського метрополітену відмовляє жінок працювати машиністками поїзда попри оголошений набір на курси. Про це розповіла Ніно Назарова, яку запросили на співбесіду.
Співбесіду, в яку входила екскурсія-поїздка і кабіні машиніста, організували лише для жінок-кандидаток. Чоловікам призначили окремий день.
Із 20 запрошених жінок на цю співбесіду прийшли лише троє. Ніно припускає, що більшість жінок не прийшли, бо ще з першго дзвінка було розуміло, що їх там не чекають. Начальник — працівник метро, під безпосереднім керівництвом якого працюють машиністи, — відмовляв і висміював бажання приєднатися до колективу, розказував, що «жінка не здатна залізти в кабіну».
«Зі слів начальника вся ця ідея з набором жінок машиністками “політична”, і немає нічого спільного з реальністю, — розповідає Ніно. — Чітко сказав, що віддасть перевагу чоловікам, якщо вони прийдуть. Навіщо тоді було звати на цю зустріч? Бо так зверху сказали».
Після екскурсії в кабінеті начальник повідомив, що жінок почали набирати, бо чоловік мобілізують, однак він усе одно не планує брати жінок на роботу. «Всі мої згадування фізики були марні, ніхто нічого не питав, ніяких схем не читали, тіки сказали, що треба її знати. Питали чи є діти, чоловік», — додала Ніно.
Вона пояснила, що вирішила піти, щоб підтримати країну: цього місяця вже збільшили інтервали між поїздами, метро потребує людей. Крім того, на цій роботі багато вільного часу у світлу пору доби.
Хоча перелік професій, на яких не можна працювати жінкам, — серед них, зокрема, була машиністка поїзда метрополітену, — в Україні скасували ще у 2017 році, київське метро оголосило набір серед жінок лише цьогоріч.
Зараз у технічній школі метрополітену триває підготовка майбутніх машиністів, і серед слухачів таки є одна жінка. Її взяли навчатися з минулого набору.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті