Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 293 днів. За цей час ми опублікували 23606 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Дмитро Ларін/Українська правда

У київському метрополітені триває набір на курси машиністів та машиністок – навчання триватиме понад шість місяців, а початкова заробітна плата складатиме близько 33 тисячі гривень.

Під час навчання, окрім вивчення теорії буде й практична частина, де кандидатів навчать роботи на лінії, маневрової роботи на станціях та в депо, поставки рухомого складу та інших навичок.

Фото: Дмитро Ларін/Українська правда

Серед вимог до учнів – повноліття, відмінний стан здоровʼя, позитивний висновок про професійну придатність, професійно-технічна, неповна вища або вища освіта та «любов до метро і бажання бути частиною потужного колективу».

Навчання розпочнеться 22 січня та триватиме 26-28 тижнів. Курси відбуватимуться в технічній школі метро, а заробітна плата на час навчання становитиме близько 7 900 гривень. У КП «Київський метрополітен» обіцяють офіційне працевлаштування, соціальний пакет, можливість додаткового навчання та позмінний графік роботи.

У метрополітені нагадали, що у 2017 році в Україні скасували наказ, який забороняв жінкам обіймати низку «небезпечних» посад, тож метрополітен запрошує жінок подавати свої кандидатури.

Фото: Дмитро Ларін/Українська правда

Щодо зарплати, то для тих, хто лише почав працювати, вона складатиме в середньому 33 420 гривень. Машиністи та машиністки також отримуватимуть доплати за клас кваліфікації, стаж роботи, шкідливі умови праці, роботу у вечірні та нічні години, а також у святкові дні. Середня заробітна плата для працівників третього класу складає близько 35 тисяч гривень, для другого класу – майже 39 тисяч гривень, а для першого – понад 43 тисячі.

У коментарях до допису підприємства у Facebook одна з користувачок зауважила, що «перші пів року зарплата складає 18-20 тисяч гривень» через «дрібні штрафи та символічні порушення». Посилаючись на знайомих машиністів, вона розповіла, що водіїв потягів можуть штрафувати зокрема за недотримання графіків, тобто запізнення більше, ніж на 15-30 секунд, неввімкнення якогось з оголошень, неналежний зовнішній вигляд або у випадку, коли машиніст не доїжджає до кінця станції.

Нагадаємо, київське метро скасувало закупівлю наскрізних поїздів українського виробництва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button