Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Відремонтована електричка ЕД-9м Чернігів–Київ. Фото: Укрзалізниця

Скасування «Інтерсіті» Чернігів–Київ викликало невдоволення чернігівчан. Дев’ятого липня Укрзалізниця повідомила про «оптимізацію»: вагони МПЛТ перекинули на маршрут Київ-Одеса, а до Чернігова натомість запустили електричку ЕД-9м.

Відтепер чернігівчани їздять поїздом №886/885 – 888/887 Фастів–Київ–Чернігів. Із Києва він рушає о 17:06, прибуваючи до Чернігова о 20:09, з Чернігова — о 7:51, прибуваючи до столиці об 11:49. На маршруті додали дві зупинки.

В Укрзалізниці стверджують, що ця електричка пройшла модернізацію, має пандуси та розетки для зарядки. А крім того, у цьому поїзді 585 місць проти 400 в Інтерсіті, а ще — квиток коштує тепер 84–97 гривень проти 163–298.

Відремонтована електричка ЕД-9м Чернігів–Київ. Фото: Укрзалізниця

Мешканці Чернігова роздратовані змінами — передусім зниженням рівня комфорту, зауважує транспортний оглядач Олег Васильєв.

«Раніше вони мали можливість їхати з Києва до Чернігова і зворотно у комфортних умовах (м’які крісла, біотуалети, кондиціонер, кафетерій). Тепер цей маршрут буде обслуговувати приміський електропоїзд… Єдина радість — це джерела живлення для зарядки гаджетів», — пише він.

Деякі кажуть, що пересядуть на маршрутки. Однак, зазначає Васильєв, компанія не боїться втратити пасажирів, бо зараз у країні попит на залізничні перевезення перевищує пропозицію. Так, квитки на новий поїзд Київ-Одеса розпродаються всі.

Коментатори також скаржаться на незручний графік руху: до Києва електричка прибуває запізно, а на Чернігів вирушає зарано. Чимало чернігівчан працюють у столиці, деякі їздять у Київ щоденно. При цьому з додатковими зупинками час у дорозі збільшився на пів години.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button