Будівництво євроколії від Чопа до Ужгорода за три місяці не зрушило з місця
Ужгород має стати першим обласним центром, який отримає сполучення з Європою залізничною колією європейського стандарту – 1435 мм.
Ужгород має стати першим обласним центром, який отримає сполучення з Європою залізничною колією європейського стандарту – 1435 мм.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 140 днів. За цей час ми опублікували 25121 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
За три місяці після офіційного старту будівництва європейської колії від Чопа да Ужгорода подальші роботи так і не відбулися, як пише «Центр транспортних стратегій». Про це заявив колишній топменеджер «Укрзалізниці» Олександр Красноштан.
Будівництво залізничної колії від Чопа до Ужгорода, довжина якої складатиме 22 кілометри, розпочалося у квітні цього року. Зокрема, під час укладання перших рейок і шпал євроколії були присутні прем’єр-міністр Денис Шмигаль та голова «Укрзалізниці» Євген Лященко.
Ужгород стане першим обласним центром, який отримає залізничне сполучення з колією європейського стандарту – 1435 мм. Це дозволить запустити прямі пасажирські потяги до країн Європи, без потреби переводу поїздів на кордоні на колії іншої ширини.
Будівництво ділянки Чоп-Ужгород коштуватиме 1,3 мільярда гривень. Половину цієї суми профінансують із гранту від фонду Connecting Europe Facility. Завершити роботи планують за 14 місяців.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті