Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Офіційний старт будівництва євроколії навесні 2024 року. Джерело фото: Денис Шмигаль

За три місяці після офіційного старту будівництва європейської колії від Чопа да Ужгорода подальші роботи так і не відбулися, як пише «Центр транспортних стратегій». Про це заявив колишній топменеджер «Укрзалізниці» Олександр Красноштан.

Будівництво залізничної колії від Чопа до Ужгорода, довжина якої складатиме 22 кілометри, розпочалося у квітні цього року. Зокрема, під час укладання перших рейок і шпал євроколії були присутні прем’єр-міністр Денис Шмигаль та голова «Укрзалізниці» Євген Лященко.

Ужгород стане першим обласним центром, який отримає залізничне сполучення з колією європейського стандарту – 1435 мм. Це дозволить запустити прямі пасажирські потяги до країн Європи, без потреби переводу поїздів на кордоні на колії іншої ширини.

Будівництво ділянки Чоп-Ужгород коштуватиме 1,3 мільярда гривень. Половину цієї суми профінансують із гранту від фонду Connecting Europe Facility. Завершити роботи планують за 14 місяців.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button