Швидкісний трамвай перетворили на звичайний на з’їзді з Подільського мосту
Лінія швидкісного трамваю була відмежована від автомобільних смуг бетонним бар'єром.
Лінія швидкісного трамваю була відмежована від автомобільних смуг бетонним бар'єром.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 125 днів. За цей час ми опублікували 25004 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Трамвай ділитиме проїжджу частину з автомобілями на з’їзді з Подільського мосту на вулицю Петра Вершигори. Фото опублікували на сайті alltransua.com.
Лінія швидкісного трамваю на лівому березі Києва була відмежована від автомобільних смуг бетонним бар’єром.
«Роботи з перетворення траси швидкісного трамваю в суцільний автомобільний затор практично виконані», — коментують у спільноті Управа КПТ.
У травні учасники ГО «Пасажири Києва» на місці розвідали, як ведуть будівництво з’їздів із мосту та вже звертали увагу, що дорога і колія пролягатимуть на одному рівні — тобто автомобілі зможуть заїжджати на трамвайну лінію.
Свіжий огляд перебігу будівництва опублікував 13 липня транспортний оглядач Павло Авдокушин. Будівельники споруджують трамвайно-автомобільний тунель під залізничним насипом і заасфальтували більшу частину шляхів уздовж трамвайної лінії та на перехресті біля вулиці Вершигори. Готові тротуари та велодоріжки.
Будівництво Подільського мостового переходу почалося у 1993 році й часто зупинялося. Проєкт не раз змінювали. Наприкінці 2023 року міський голова відкрив рух недобудованим мостом — поки лише для одного автобусу. Автомобільний рух обіцяють запустити до вересня.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті